کد خبر: ۳۱۳۴۲۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
بر عکس ادعای عابربانک، شایعه شده وی برنده مزایده نیست و مالکیت پرسپولیس با توجه به سابقه وی در استیل آذین و ملوان به او واگذار نمی شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، در حالی که حسین هدایتی از آخرین روز هفته قبل تا به امروز خودش را برنده مزایده پرسپولیس معرفی کرده، در محافل ورزشی شایعه شده برنده مزایده پرسپولیس هدایتی نیست و سازمان خصوصی سازی مالکیت پرسپولیس را به هدایتی نمی دهد.

 

بر این اساس، برخی کارشناسان ورزشی که سازمان خصوصی سازی در خصوص سوابق مدیرتی هدایتی در فوتبال از آنها استعلام گرفته، گفته اند جناب هدایتی سابقه خوبی در مالکیت دو باشگاه استیل آذین و ملوان ندارد و باشگاه استیل آذین با مدیریت او به دسته پایین تر سقوط کرد و هدایتی ملوان و را هم در میانه راه به امان خدا رها کرد و رفت.

 

گویا همین مساله باعث شده سازمان خصوصی سازی در خصوص هدایتی دچار تردید شود و از این بترسد که هدایتی بعد از یکی دو سال قید مالکیت پرسپولیس را بزند و این باشگاه را رها کند که در این صورت پرسپولیس از چاله به چاه می افتد!

 

به هر حال اگر امروز اعلام شد مالکیت پرسپولیس به هدایتی واگذار نمی شود، تعجب نکنید. البته هدایتی تا ظهر امروز برای لابی و تغییر نظر سازمان خصوصی سازی از طریق دادن تضمین و ... فرصت دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها