کد خبر: ۳۱۲۶۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
کمیته دانشجویی پیگیری مفاسد برگزار می‌کند؛
کمیته دانشجویی پیگیری مفاسد با حضور تشکل‌های دانشجویی در سالگرد ابلاغ فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی امروز مقابل ده ساختمان مجلل دولتی تجمع می‌کنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، در سالگرد ابلاغ فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری در راستای مبارزه با مفاسد اقتصدی و با توجه به غفلت و فراموشی نسبت به این مهم مخصوصا در بین مسئولین و آن مسئولانی که دم از مبارزه با مفاسد می‌زنند.

 

اکنون که ۱۴ سال از ابلاغ این پیام گذشته است مسئولین ذی ربط، تشکل های دانشجویی، نمایندگان مجلس، مسئولین قوه قضایه ، مسئولین  دولتی و ... چه کاری برای اجرای این فرمان انجام داده اند ، در این سالیان چه قدم هایی در این راستا انجام شده آیا فساد اقتصادی در این سالیان کمتر شده است. و هر روز فشار ناشی از این فساد ها بر دوش ملت وارد می شود و حال که هر روز شاهد کاخ هایی مرتفع تر و مجلل تر دولتی هستیم انگار یادمان رفته است که امام راحل فرمود:" ملت عدالت می‌خواهد، اتاق بزرگ نمی‌خواهد. ملت وزارتخانه می‌خواهد، وزارتخانه اسلامی، نه آن وزارتخانه کاخ دادگستری، کاخ نخست وزیری، کاخ وزارتِ مالی، هی کاخ"( صحیفه جلد ۶، صفحه ۳۲۹)

 

در این راستا کمیته پیگیری مفاسد اقتصادی به نمایندگی برخی از تشکل‌های دانشجویی (بسیج دانشجویی امیرکبیر و جنبش عدالتخواه، انجمن اسلامی امیرکبیر و...) در سالگرد ابلاغ این پیام قصد دارد به تجمع در مقابل ده ساختمان و وزارت خانه مجلل و اشرافی بپردازد و اعتراض خود را به این اشرافی گری در دولت‌ها بیان نماید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها