کد خبر: ۳۱۲۱۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
سرمربی اسبق استقلال گفت: «کادر فنی اعتقاد خودش را دارد که این تیم مشکلی از جهت بدنی ندارد و ما هم تا الان به آن احترام گذاشته ایم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، منصور پورحیدری مشکلات بدنی را یکی از دلایل از دست رفتن امتیازات استقلال می داند. او در کنار این، به عوامل دیگری هم اشاره می کند.

 

اظهارات پورحیدری را در ادامه می خوانید:

 

* استقلال روزهای خوبی را نمی گذراند، قبول دارید؟

- بله این واقعیتی است که وجود دارد و استقلال به هر دلیلی آن شادابی لازم را ندارد. بازی ها و نتایج تیم همین نکته را نشان می دهد که البته کادر فنی هم به آن واقف هستند.

 

* دلیلش را چه می دانید؟

- دلایل زیادی وجود درد که همه دست به دست هم داده تا استقلال این گونه نتیجه بگیرد. استقلال در ابتدای فصل با تلاش افشارزاده خیلی خوب بسته شد و اسپانسر هم به وعده هایش عمل کرد و سر وقت به ما پول داد اما این بحث خصوصی سازی یک مقدار کار را برای استقلال سخت کرد. همین بلاتکلیفی باشگاه به استقلال خیلی ضربه زد و از طرفی مصدومیت ها و حضور ملی پوشان در تمرینات تیم ملی کار را سخت کرد.

 

* استقلال در نیمه دوم هر نیم فصل کم آورد که همین مسئله نشان می دهد تیم از لحاظ بدنی هم مشکل دارد؟

- بله این بحث را ما در نیم فصل اول بارها در هیات مدیره استقلال تکرار کردیم و حتی خود آقای افشارزاده شخصا به قلعه نویی این مسئله را چند بار گفتند اما به هر حال نظر آقای قلعه نویی این بود که این تیم از لحاظ بدنی مشکلی ندارد.

 

* با این حال الان استقلال نشان می دهد که از لحاظ بدنی مشکل دارد؟

- به نظر همین طور می آید. چرا که ما در بازی های اول هر نیم فصل خوب عمل کردیم اما بعد به مشکل خوردیم. در چند بازی جلو افتاده بودیم اما بعد گل خوردیم. با این حال کادر فنی اعتقاد خودش را دارد که این تیم مشکلی از جهت بدنی ندارد و ما هم تا الان به آن احترام گذاشته ایم.

 

* مشکلات مالی استقلال چقدر به تیم ضربه زد؟

- واقعیت این است که اسپانسر ما خیلی خوب به کارش ادامه می داد اما بحث واگذاری باشگاه استقلال کمی شرایط را سخت کرد. با این حال الان همه تلاش شان را می کنند تا مشکلات مالی استقلال حل شود.

 

* با توجه به شرایط موجود به نظر می رسد استقلال کار سختی برای کسب سهمیه آسیا داشته باشد؟

- خیلی سخت است. اگر ما در همین بازی با پدیده برنده بودیم الان شرایط مان خوب بود. با این حال برای آسیایی شدن هم نا امید نیستیم هر چند که می دانیم کار خیلی سخت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها