کد خبر: ۳۱۱۶۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
جام نيوز/ زنجبيل حاوي مواد محرک قدرتمندي است که مي تواند باعث انقباضات زودرس شود. زنجبيل مواد غذايي ايده آل براي کساني است که مي خواهند وزنشان را کم کنند، به دليل اينکه اشتها را کاهش مي دهد و به از بين بردن چربي کمک ميکند.در طول چند سال گذشته زنجبيل طرفداران زيادي پيدا کرده چون تحقيقات انجام شده نشان داده است که زنجبيل خاصيت دارويي زيادي دارد.همانطوريکه مي دانيم زنجبيل اثرات سودمند زيادي بر سلامت انسان دارد که ما بارها و بارها درباره آن نوشته ايم اما يک دسته از افراد هستند که خوردن زنجبيل براي آنها ضرر دارد.

اين افراد عبارتند از
خانمهاي حامله
زنجبيل حاوي مواد محرک قدرتمندي است که مي تواند باعث انقباضات زودرس شود.اين افراد بخصوص در ماههاي آخر بارداري بايد از زنجبيل استفاده نکنند.

افرادي که مي خواهند وزنشان زياد شود
زنجبيل مواد غذايي ايده آل براي کساني که مي خواهند لاغر شوند،چون اشتها را کاهش ميدهد و همين باعث از بين رفتن چربي مي شود . از سوي ديگر، افرادي که بيش از حد ضعيف هستند و مي خواهند چاق شوند نبايد از زنجبيل استفاده کنند، و همچنين هر گونه مکمل هاي حاوي زنجبيل اجتناب کنند.

افراد مبتلا به اختلال خون
زنجبيل براي سرعت بخشيدن به گردش خون بکار مي رود به طور کلي خوب است، اما براي کساني که اختلالات خوني مانند بيماري هموفيلي دارند نبايد استفاده کننددر اين صورت اين گياه ممکن است بيماري را بدتر کند.
افرادي که داروهاي تنظيم فشار خون يا ديابت استفاده ميکنند
اگر شما هم اين بيماري ها را داريد و دارو مصرف ميکنيد نبايد از زنجبيل استفاده کنيد چرا که ممکن است در بدن تاثير تضادي داشته باشد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها