کد خبر: ۳۱۱۶۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
جام نيوز/ يکي از بازيکنان تيم بالاي جدولي، با تيم رقيب توافق کرده که فصل بعد را به اين تيم پولدار بپيوندد.
در فوتبال ايران خبرهايي وجود دارد که انتشار آن به جاي ايجاد دردسر براي بازيکن و مربي متخلف، براي رسانه ايجاد مشکل مي‌کند. براي جلوگيري از شکايت تيم‌هاي متخلف، رسانه ها مجبورند چنين اخباري را گاهي با دادن کد به مخاطبان ارائه کنند.
يکي از بازيکنان تيم بالاي جدولي، با تيم رقيب توافق کرده که فصل بعد را به اين تيم پولدار بپيوندد. مديران و مربيان تيم بالاي جدولي که با تيم خريدار، رقابت تنگاتنگي دارند، از اين موضوع مطلع شدند و بازيکن‌شان را نيمکت نشين کرده‌اند.
طبق آخرين اخبار، موضوع به همين جا ختم نشده و مسئولان اين تيم، به صورت محرمانه از اين بازيکن و مديربرنامه‌هايش شکايت کرده‌اند و منتظر جواب شکايت هستند.
اين بازيکن خارجي از جمله بازيکنان تاثيرگذار تيمش بوده و مربيان به بازي‌هاي ضعيف چند وقت اخير او هم مشکوک شده بودند. او بدون هماهنگي با مربيان، چند جلسه‌اي را هم در تمرينات غيبت داشت که پس از کش و قوس هاي فراوان، اين بازيکن مشکلات خانوادگي را دليل غيبت‌هايش عنوان کرد.
اما مسئولان اين تيم خيلي زود متوجه حقيقت شدند و دريافتند اين بازيکن با تيم رقيب به توافق رسيده و قراردادي غيررسمي را براي فصل بعد منعقد کرده است. آنها هم به صورت محرمانه از او و مديربرنامه‌هايش شکايت کرده‌اند و در بازي‌هاي اخير هم کمتر به او ميدان داده‌اند.
بايد منتظر ماند و ديد چه حکمي براي بازيکن خارجي تاثيرگذار فوتبال کشورمان صادر مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها