کد خبر: ۳۱۱۴۹۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
تسنيم/ رئيس سازمان خصوصي‌سازي اعلام کرد در صورت عدم واگذاري پرسپوليس و استقلال اين دو باشگاه منحل نخواهند شد.
علي اشرف عبدالله‌ پوري‌حسيني در خصوص مزايده سوم دو باشگاه پرسپوليس و استقلال که قرار است چهارشنبه 9 ارديبهشت برگزار شود و اينکه آيا تاکنون پاکتي ارائه شده گفت: روال مزايده‌ها اينگونه است که معمولاً تا يک روز قبل از برگزاري مزايده پاکتي داده نمي‌شود و اين کار در روز پاياني انجام مي‌شود و ما هم تا 24 ساعت قبل از مزايده اين موشوع را اعلام نخواهيم کرد. با اين حال پيش‌بيني ما اين است که اين بار براي اين دو باشگاه خريداري پيدا شود.
وي در مورد تسهيلات در نظر گرفته شده براي خريداران عنوان کرد: پيش از اين گفته بوديم مالکان ليگ برتري نمي‌توانند در مزايده شرکت کنند اما اين مورد را برداشتيم، چرا که واگذاري پرسپوليس و استقلال براي فصل آينده است و ارتباطي به اين فصل ندارد. با اين وجود، اگر مالک باشگاهي يکي از دو باشگاه را خريد، بايد از تيم قبلي خود جدا شود.
رئيس سازمان خصوصي‌سازي درباره سهام 20 درصدي پيشکسوتان و هواداران اظهار داشت: اعلام کرده بوديم که 20 درصد سهام باشگاه با قيمت سارمان خصوصي سازي يا کمتر در اختيار پيشکسوتان و هواداران قرار بگيرد ولي به اين نتيجه رسيديم که خريدار خودش مي‌تواند هر قيمتي که مي‌خواهد، تعيين کند. سومين نکته هم اين است که پيش‌ پرداخت هم به 20 درصد کاهش يافته و پرداخت اقساط آن هم 5 ساله خواهد بود.
پوري‌حسيني که با راديو ورزش گفت‌وگو مي‌کرد، در خصوص اينکه اگر دو باشگاه در صورت عدم واگذاري منحل خواهند شد، گفت: قانونگذار براي ما تعيين نکرده که چند مزايده مي‌توانيم برگزار کنيم و اگر مزايده سوم برنده نداشته باشد، بحث انحلال مطرح نخواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها