کد خبر: ۳۱۱۳۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
اگر مربی محبوب پرسپولیس بی اعتنایی های سرمربی را تحمل نکند و برود، فصل آینده احتمالا یک دستیار ایرانی دیگر در کادر فنی این تیم خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، در حالی که شایعه بی اعتنایی برانکو ایوانکوویچ به کریم باقری در تمرینات پرسپولیس دهان به دهان می چرخد، خبر می رسد اگر این بی اعتنایی ها و کم محلی ها که باعث شده باقری در تمرین به جای همکاری با برانکو، بیشتر نقش تماشاچی و مشوق بازیکنان را ایفا کند، ادامه داشته باشد، باقری در پایان فصل جاری از پرسپولیس جدا می شود و برای فصل آینده با برانکو همکاری نخواهد کرد.

 

برانکو در این صورت دوست دارد هومن افاضلی را به کادر فنی پرسپولیس اضافه کند اما از آن جایی که باشگاه پرسپولیس یک بار با این پیشنهاد برانکو مخالفت کرده و گفته روی نیمکت پرسپولیس باید حتما یک پیشکسوت این تیم بنشیند، برانکو این بار هم موفق به اضافه کردن افاضلی به کادر فنی نمی شود و باید جانشین کریم باقری را از جمع پیشکسوتان پرسپولیس انتخاب کند.

 

گفته می شود انتخاب برانکو و پرسپولیس در صورت جدایی باقری، کسی نیست جز رحمان رضایی که در تیم ملی شاگرد برانکو بود و سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را هم دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها