کد خبر: ۳۱۱۳۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: با یک تیم متمول قطری بازی داریم و نتیجه این دیدار در صدرنشینی نهایی تعیین کننده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، محمدحسین نژاد فلاح در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: از رفتار و برخورد آقای برانکو و دیگر اعضای تیم در روزهای اخیر و در مواجهه با مسائل پیش آمده تقدیر و تشکر می‌کنم. در بدو کار برای آقای برانکو مسایل و حاشیه‌هایی به وجود آمد که کار را تا حدی سخت کرد. این مسایل ناخواسته ذهن بچه‌ها را هم درگیر می‌کرد، اما آقای برانکو ایوانکوویچ تیم را به خوبی اداره و مدیریت کردند و توانستند آرامش را حاکم کنند. ایشان کاملا حرفه ای برخورد کردند و همراهی که با باشگاه داشتند جای تقدیر دارد.

 

وی ادامه داد: بازیکنان نیز همت می کنند تا با یاری خدا باعنایت به دعای هواداران و با بهره گیری از تدبیر و درایت کادر فنی نتایج خوبی را در ادامه رقابت های آسیایی و لیگ رقم بزنند و هواداران را خوشحال کنند.

 

نژاد فلاح که جهت پرواز به دوحه در فرودگاه امام(ره) حضور داشت، همچنین در باره وضعیت باشگاه پس ازمسایل پیش آمده در روزهای اخیر تصریح کرد: به هر حال هرچه بود در جلسه‌ای که سه شنبه با حضور آقایان امیررضا خادم و حسنی خو مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان، داشتیم موضوع حل و فصل شد و من مثل گذشته، با همان اختیاراتی که در حوزه های مختلف به من داده شده بود کار و تلاشم در پرسپولیس را دنبال خواهم کرد.

 

وی ادامه داد: نسبت به قبل هیچ تغییری روی نداده است و در صدد هستیم مسایل مالی باشگاه را نیز حل و فصل کنیم. من با قدرت، کما فی السابق در خدمت پرسپولیس و هواداران هستم. صبح امروز هم به منظور پیگیری امورو انجام مکاتبات در باشگاه حاضر شدم و در حال حاضر نیز برای همراهی اعضای تیم در بازی حساس امروز راهی دوحه هستم و امیدوارم با دست پر برگردیم و هواداران شاد شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها