کد خبر: ۳۱۱۲۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
ستاره خارجی تیم پرسپولیس می‌خواهد در صورت بازی مقابل لخویا با تمام وجود برای تیمش بازی کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی، گابریل فرناندو هافبک برزیلی پرسپولیس به چند سؤال قبل از تقابل با لخویای قطر پاسخ داد. این مصاحبه را بخوانید:

 

تو در بازي رفت يكي از ستاره‌هاي پرسپوليس بودي، به نظرت در بازي برگشت مي‌تواني باز هم همان نقش را ايفا كني؟


بازي رفت با لخويا ثابت كرد اين تيم، قدرت بدني بالايي دارد و من در آن بازي چون كاملاً سالم بودم، توانستم بازي خوبي ارائه دهم اما حالا دوران نقاهتم را پشت ‌سر مي‌گذارم و كادر پزشكي پرسپوليس از من مي‌خواهند وقتي به ميدان مي‌روم با كسي درگير نشوم. از طرف ديگر از تمرينات روز شنبه مشخص بود احتمال بازي كردن من زياد نيست و بعيد مي‌دانم در تركيب اصلي قرار بگيرم. حتي شنيدم آقاي برانكو هم در جايي گفته بود من در تركيب نيستم اما تلاش مي‌كنم حتي اگر يك دقيقه شانس بازي داشته باشم، بهترين بازي خودم را انجام دهم.

 

بعد از اتفاقات بازي با سپاهان، با برانكو جلسه‌اي نداشتي؟


نه، من نه جلسه‌اي با برانكو داشتم و نه حتي يك صحبت ساده با هم انجام داديم. آن روز فقط يك سوء تفاهم به وجود آمد. من تنها در همان لحظه عصباني بودم و رفتاري انجام دادم كه باعث سوء تفاهم شد. بعد از آن با مربي هيچ حرفي نزدم. شوكه شدن در يك لحظه نبايد مورد قضاوت قرار بگيرد چون شرايط بازي واقعاً سخت و پرفشار بود.

 

شرايط بازي برگشت را چطور مي‌بيني؟


طبيعي است كه لخويا براي نجات خود به سمت دروازه ما حمله كند اما با شناختي كه از بازيكنان پيدا كرده‌ام، ما به راحتي گل نمي‌خوريم. اگر از قطر با يك امتياز هم برگرديم، خيال‌مان براي صعود راحت مي‌شود البته در قطر مثل تهران تماشاگر نداريم ولي اين دليل نمي‌شود كه قدرت پرسپوليس كاهش يابد.

 

به نظرت شكست مقابل سپاهان روي روحيه بازيكنان تأثير‌گذار نيست؟


نه، واقعاً بعيد مي‌دانم. ما در ليگ دچار يكسري مشكلات خاص هستيم اما در ليگ قهرمانان آسيا راحت‌تر بازي مي‌كنيم و استرسي نداريم؛ به همين خاطر نتايج ليگ ايران بر عملكردمان در ليگ قهرمانان تأثيري ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها