کد خبر: ۳۱۱۲۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
سرمربی جدید سرخ‌پوشان به شدت با جدایی مهاجم جوان پرسپولیس مخالفت کرده است.

  به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، کسی فکرش را نمی‌کرد جوان سر به زیر و گمنام بوشهری که توسط علی دایی به تیم بزرگ پرسپولیس راه پیدا کرد، به این زودی چهره شود و اهالی فوتبال و رسانه‌ها از او به عنوان یکی از پدیده‌ها و ستاره‌های لیگ چهاردهم یاد کنند.

 

مهدی طارمی، بازیکن سابق ایران‌جوان بوشهر که با قراردادی 2 ساله و با مبلغ 150 میلیون تومان به پرسپولیس پیوست‌، در تیم جدیدش خوش درخشید و حالا به یکی از ستون‌های سرخ‌پوشان تبدیل شده است.

 

درخشش این بازیکن جوان از چشم مدیران تیم‌های خارجی و شیخ‌نشین‌های متمول حوزه خلیج فارس هم دور نماند و چند تیم عربی و یک تیم دسته اولی هلند برای جذب طارمی ابراز تمایل کرده​اند.

 

طارمی که می‌توانست در نیم فصل راهی القادسیه کویت شود، تصمیم گرفت تا پایان فصل در پرسپولیس بماند و منتظر پیشنهادهای بهتر باشد. حالا او از 2 تیم قطری لخویا و الاهلی پیشنهادهای 600 و800 هزار دلاری دارد و البته برای پیوستن به این تیم ها دچار تردید شده است.

 

با این وجود، شنیده می‌شود برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید سرخ‌پوشان هم به شدت با جدایی این مهاجم جوان مخالفت کرده است. گویا برانکو پس از مطلع شدن از وضعیت طارمی در صحبتی که با او داشته مخالفتش را با حضورش در تیم‌های عربی اعلام کرده است.

 

شنیده می‌شود برانکو در صحبت با مهاجم جوان پرسپولیس گفته‌ که فکر جدایی و رفتن به تیم‌های خارجی را از سرت بیرون کن چون من برای فصل آینده روی تو حساب کرده‌ام و به تو نیاز دارم!

 

در همین رابطه گفته می‌شود‌ مسئولان باشگاه هم برای آن‌که ‌انگیزه طارمی را برای ماندن بیشتر کنند، به پاس عملکرد خوب او در فصل جاری تصمیم گرفته‌اند مبلغ قرارداد او را 2 برابر کنند و به جای 150 میلیون توافقی‌300 میلیون به او بپردازند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها