کد خبر: ۳۱۰۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۲۷ آذر ۱۳۹۰
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با صدور نامه‌ای به دادستان کل کشور ضمن تقدیر از عملکرد قوه قضائیه بر لزوم تسریع در بررسی پرونده برخی آقازاده‌ها تأکید کرد.
به گزارش فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران با صدور نامه‌ای به دادستان کل کشور ضمن تقدیر از قانون‌گرایی قوه قضائیه در برخورد با مفاسد و جرائم مختلف بر پیگیری هر چه‌ سریع‌تر پرونده‌های برخی آقازاده‌ها و تعیین تکلیف آنان تأکید کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

« سلامت و صلح جهان بسته به انقراض مستکبرین است و تا این سلطه طلبان بی فرهنگ در زمین هستند مستضعفین به ارث خود که خدای تعالی به آن‌ها عنایت فرموده است نمی‌رسند ... تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تامبارزه هست ما هستیم. امام خمینی (ره) »

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای
دادستان محترم کل کشور

چندی پیش جنابعالی در نامه‌ای به اینترپل از این مرجع بین‌المللی خواستید تا ۲ تن از مقامات ارشد سابق سازمان سیا و ارتش آمریکا، ژنرال «جک کین» از فرماندهان بازنشسته نیروی زمینی ارتش آمریکا و «رائول مارک گرشت» مشاور ارشد کنگره و دولت آمریکا، را که قانون‌گذاران این کشور را برای انجام ترورهایی در داخل ایران تحریک کرده‌اند، تحت پیگرد قرار دهد.

این اقدام انقلابی جنابعالی بهانه‌ای شد تا ما دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران قدردانی خویش را از عملکرد شایسته جنابعالی در چندسال گذشته اعلام کنیم.

در حالی که استکبار با سایه افکندن بر نهادهای بین‌المللی اجازه اتخاذ موضعی در برابر تهدید به ترور یک مقام ایرانی در تریبون رسمی یک کشور نمی‌دهد پیگرد این ۲ مقام توسط دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران اقدامی انقلابی برای حراست از کیان انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

از سوی دیگر پیگیری مجدانه جنابعالی در مورد پرونده‌های حساس و مهم انقلاب در سال‌های گذشته خصوصا پرونده فساد مالی اخیر و شفاف سازی بدور از ترجیح منافع اشخاص و گروه‌ها بر منافع انقلاب و همچنین ایستادگی در برابر فشارهای سنگین گروه‌ها برای اعمال نفوذ در این پرونده جای بسی تقدیر دارد. این پافشاری شما بر اجرای قانون بدون توجه به جایگاه افراد امری است که باید در میان همه مدیران انقلاب فراگیر شود.

چنین رفتاری از جنابعالی را در برخورد با پرونده‌های مختلف شاهد بوده‌ایم که حکایت از پاکدستی مسئولیت پذیری و ولایت پذیری جنابعالی دارد.

برخورد مسئولانه و همچنین ولایتمدارانه جنابعالی در برخورد با حوادث پس از انتخابات و تلاش خالصانه شما جهت روشن ساختن حقیقت و دفاع از حیثیت نظام بدون جانبداری و بی‌توجه به فشارهای افراد و گروه‌های مختلف مایه بسی تشکر است.

لکن هنوز شاهد وجود پرونده‌های آقازادگانی هستیم که با وجود محرز بودن اقدامات مجرمانه‌شان در حمایت از فتنه به علت انتسابشان به برخی‌ها! نه تنها برخوردی با آن‌ها صورت نمی‌گیرد و روند پرونده‌شان به کندی پیش می‌رود بلکه روز به روز گستاخی‌شان بیشتر می‌شود و شاهد لجن‌پراکنی آن‌ها علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل هستیم.

فلذا از شما که حسن نیت خود را بارها در عرصه‌های مختلف در دستگاه قضا به اثبات رسانده‌اید تقاضا می‌کنیم باجدیت به پیگیری پرونده‌های این‌چنینی اقدام نموده و عدالت اسلامی را اجرا نمایید.

در پایان لازم می‌دانیم بار دیگر از این اقدامات شما قدردانی کنیم. امیدواریم همه مسئولین نظام ولایت پذیری، احساس مسئولیت و پاسخگویی را از شما بیاموزند.

والسلام علینا و علی عبادالله الصالحین
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها