کد خبر: ۳۱۰۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۲۷ آذر ۱۳۹۰
پس از بی‌مهری فیفا، گویا تلاش مقامات فدراسیون فوتبال اردن و اعتراض بانوان فوتبالیست، فیفا را به پیدا کردن راهی برای آشتی با حجاب ترغیب کرده است.
به گزارش فارس، روزنامه پر تیراژ مارکا چاپ مادرید که یکی از ۸ منبع خبری حاضر در محل نشست اضطراری کمیته انضباطی فیفا محسوب می‌شود در آخرین شماره خود به موضوع فوتبال بانوان ایران و چند کشور مسلمان دیگر پرداخته و می‌نویسد: فیفا به دنبال راهی برای آشتی با حجاب در فوتبال است و با توجه به حجم وسیع اعتراض‌های مسلمانان به تصمیمات اخیر، به نظر نمی‌رسد فیفا راه دیگری جز این داشته باشد.

علی بن حسین شاهزاده اردن نیز دو هفته پیش در نامه‌ای جداگانه به فیفا در این باره هشدار داده بود که آزادی و عدالت رعایت شود و فیفا با مسئله حجاب کنار بیاید.

فیفا در خصوص حجاب بانوان و رفع مشکل استفاده از پوشش رایج در تیم‌های ایرانی و چند کشور عربی در جلسه آینده کمیته انضباطی در لندن تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد.

شاهزاده علی بن حسین که جزء نایب رئیسان فیفا به شمار می‌رود در همین خصوص به خبرنگاران گفت: باید رد پای تبعیض در فوتبال را تا آخرین مرحله دنبال کرده و به طور کامل از بین ببریم. فیفا باید ثابت کند که بین دختران در سراسر جهان هیچ تفاوتی قایل نیست و اگر پوشش مناسبی را به تایید رسمی برساند هر دختر مسلمانی حق دارد از آن در فوتبال استفاده کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها