کد خبر: ۳۱۰۵۲۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۳     ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
روز گذشته بازیکن برزیلی پرسپولیس به حالت قهر از تمرین این تیم خارج شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، یکی از عجیب‌ترین خریدهای امسال پرسپولیس کسی نیست به جز تادئوی برزیلی که با تصمیم عجیب حمید درخشان جذب شد و یاد و خاطره دی کارمو را در اذهان زنده کرد.

 

تادئو بازی‌های کمی در پرسپولیس انجام داده و اخیرا گفته امیدوارم حداقل برانکو ایوانکوویچ به من بازی بدهد!

 

بعد از جذب شدن تادئو برخی رسانه‌ها نوشتند دلال‌ها او را پرسپولیسی کرده‌اند اما یکی از نزدیکان باشگاه گفت: «به هر حال بازیکنان خارجی ایجنت رسمی دارند و آقای درخشان هم که نمی‌خواست تیم خودش را تضعیف کند. هدف او تقویت پرسپولیس بود و تادئو را هم پس از تماشای فیلم بازی‌هایش گرفت. اصلا چرا کسی در مورد گابریل که خرید خوبی بود حرفی نمی‌زند. او هم از طریق همان ایجنت تادئو به پرسپولیس آمد.»

 

روز گذشته تادئو که این روزها جایی در ترکیب تیم ندارد با ناراحتی در تمرین حاضر شد. وی در گفتگو با خبرنگاران تاکید کرد خیلی ناراحت است و از وضعیت موجود راضی نیست.

 

برانکو می‌داند که پرسپولیس در لیگ امسال به هیچ جا نمی‌رسد. او در این بازی‌های آخر فقط می‌خواهد شناخت بیشتری روی نفراتش پیدا کند و بعد از آن برای فصل آینده تصمیم بگیرد. اما احتمال این‌که گابریل در پرسپولیس بماند و تادئو برود خیلی زیاد است.

 

برانکو برای آبرو و اعتبار خودش هم که شده مجبور است تعارف و رودربایستی را کنار بگذارد و تیم بسیار خوبی ببندد. البته باید دید چه کسی در نهایت پرسپولیس را می‌خرد، اما هر چه هست پرسپولیس باید برای فصل جدید تیمی در حد قهرمان ببندد؛ تیمی که نتایج ضعیف امسال را جبران کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها