کد خبر: ۳۰۹۷۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به مصوبه اخیر کمیته روابط خارجی سنای آمریکا آن را بخشی از چارچوب‌های داخلی آمریکا دانست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به مصوبه اخیر کمیته روابط خارجی سنای آمریکا آن را بخشی از چارچوب‌های داخلی آمریکا دانست و اعلام کرد که ما با دولت آمریکا مشغول مذاکره هستیم.

وی در ادامه با اشاره به بحران یمن اظهار داشت که سفیر ایران در سازمان ملل، نامه‌ای را در مورد دیدگاه‌های ایران درباره یمن را به شورای امنیت ارائه کرده و درخواست کرده است که به عنوان یک سند در این شورا به تصویب برسد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان در مورد ماجرای تعرض دو مأمور فرودگاه جده به دو نوجوان ایرانی، خواستار این شد که دولت عربستان به سرعت و دقت به این موضوع رسیدگی کند.

وی در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری تسنیم در مورد تاریخ آغاز دور بعدی مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+ 5گفت: احتمالا چهارشنبه هفته آینده و در سطح معاونان و کارشناسان آغاز خواهد شد.

افخم همچنین در پاسخ به پرسش تسنیم در مورد موضوع انتشار فکت‌شیت ایرانی نیز عنوان داشت: متنی به صورت پیش‌نویس آماده شده و در دست تدوین است، انتشار آن با صلاحدید مسئولان عالی کشور انجام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اجلاس بازنگری ان‌پی‌تی در نیویورک گفت که ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در این اجلاس شرکت خواهد کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان همچنین اعلام کرد که وزیر خارجه استرالیا روز جمعه وارد تهران خواهد شد و گفتگوها و رایزنی‌های دوجانبه از روز شنبه آغاز خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها