کد خبر: ۳۰۹۷۴۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه چه اصراري است که کي‌روش در ايران بماند گفت: او گفته احساس مي‌کند گروگان است ولي گروگاني که تا الان ۴۰ ميليارد پول گرفته است.
تسنيم/ سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه چه اصراري است که کي‌روش در ايران بماند گفت: او گفته احساس مي‌کند گروگان است ولي گروگاني که تا الان ۴۰ ميليارد پول گرفته است.
محمود خوردبين در واکنش به اظهارات روز گذشته يک خواننده زير زميني در صفحه اينستاگرامش که در آن اعلام کرده پيام صادقيان سيگار مي‌کشد و نبايد اين کار را انجام بدهد، اظهار داشت: نمي‌دانم چه بگويم، بالاخره آن خواننده شب‌ها با صادقيان است و بيشتر از او خبر دارد. اصلاً نمي‌خواهم در مورد صادقيان صحبت کنم.
وي در مورد اينکه صادقيان با شکايت باشگاه ذوب‌آهن فعلاً نمي‌تواند براي پرسپوليس بازي کند، عنوان کرد: در اين مورد و به خاطر حق رشد صادقيان به باشگاه ذوب‌آهن نامه‌اي به دست ما رسيد که در آن اعلام شده اين بازيکن تا اطلاع ثانوي نمي‌تواند براي پرسپوليس بازي کند.
سرپرست تيم پرسپوليس در خصوص صحبت‌هاي روز گذشته کارلوس کي‌روش و انتقادات دوباره او به مسئولان فوتبال ايران خاطرنشان کرد: وقتي کي‌روش اينطور حرف مي‌زند نبايد او را نگه داشت. او گفته احساس مي‌کند گروگان است ولي گروگاني که تا الان 40 ميليارد پول گرفته، کاش ما هم مثل کي‌روش گروگان بوديم.
خوردبين ادامه داد: چه اصراري است که کي‌روش در ايران بماند. او نمي‌خواهد کار کند و چه اجباري براي اين مسئله وجود دارد. به نظر من بهتر است با او تسويه کنند و از ايران برود.
وي درباره قرعه‌کشي مسابقات مقدماتي جام جهاني و همگروهي ايران با عمان، هند، گوام و ترکمنستان گفت: ايران صددرصد و بدون هيچ مشکلي از اين گروه صعود خواهد کرد.
سرپرست تيم پرسپوليس در مورد بازي فرداي اين تيم با سپاهان هم اظهار داشت: بازي با سپاهان هميشه حساس است و اميدوارم فردا هم شاهد بازي جوانمردانه‌اي باشيم و البته دوست دارم داور بازي هم برنده بازي باشد. ان‌شاالله سه امتياز بازي را بگيريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها