کد خبر: ۳۰۹۷۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايرنا/ مديرکل حراست وزارت ورزش وجوانان درباره صحبت هاي ديروز (سه شنبه) سرمربي تيم ملي فوتبال عليه مسوولان فدراسيون فوتبال گفت : دقيقا نمي دانم در جلسه ايشان با رييس فدراسيون چه رخ داده است، اما کي روش عجله مي کند، قرار است ممنوع الخروجي اش حل شود.
رضا حسني خو روز چهارشنبه با اشاره به اينکه کي روش بدهي مالياتي دارد و به همين سبب ممنوع الخروج است، به ايرنا افزود: بدهي مالياتي وي نزديک به يک ميليارد بوده و رييس فدراسيون فوتبال در تلاش براي پرداخت آن است.
وي اضافه کرد:درجلسه سه جانبه اي که با حضور من، کفاشيان وکي روش برگزار گرديد، قرار شد که رييس فدراسيون فوتبال مشکل ممنوع الخروجي کي روش را پيگيري و تاپايان ماه حل کند.
وي درپاسخ به اين سوال که با توجه به جلسه سه جانبه چرا کي روش ديروز چنين حرف هاي تندي عليه ايران و فدراسيون فوتبال زد، گفت: نمي دانم. ولي در آن جلسه قرار شد کفاشيان درموضوع تيم ملي و نيازهاي مالي برنامه ها را از کي روش دريافت کرده و سپس برنامه ريزي و امکانات را فراهم کند.
وي درپاسخ به اين سوال که آيا در جلسه سه نفره در خصوص سرپرست و مدير تيم ملي هم صحبت شد، گفت: نه در آن جلسه در خصوص دستيار و سرپرست و مدير تيم ملي بحث و صحبتي نشد.
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران ديروز با حمله به مسوولان فدراسيون فوتبال مدعي شده بود که مثل يک گروگان در ايران گير افتاده و بالاجبار مانده است.
برخي ها معتقدند که وي قصد رفتن از ايران را دارد، اما مي خواهد که اين جدايي به شکل صورت بگيرد که بتواند بابت لغو قرارداد خسارت دريافت کند و به همين سبب در تلاش است تا طرف هاي ايراني را زير فشار براي لغو قرارداد قرار دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها