کد خبر: ۳۰۹۷۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
میشاییل لادروپ بعد از قهرمانی در لیگ ستارگان قطر به همراه لخویا از شانس تیمش برای صعود به مرحله بعد با پیروزی بر پرسپولیس حرف زد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، سرمربی دانمارکی تیم لخویا که تیمش در دور رفت و در استادیوم آزادی با شکست سه بر صفر مقابل پرسپولیس مواجه شد به دنبال این است که در قطر این نتیجه را جبران کند. لادروپ که تیمش با پیروزی بر الاهلی موفق شد در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ ستارگان قطر قهرمانی‌اش را تثبیت کند در این باره گفت: نمی‌توانم خوشحالی‌ام را از این قهرمانی پنهان کنم. با وجود حضور بازیکنان خوب در ترکیب تیمم اما بارها شرایطی به وجود آمد که نگران شدم.

 

وی ادامه داد: اکنون شرایط خوبی داریم و با فراغ بال می‌توانیم به آینده و بازی‌های بعدی فکر کنیم. بازی حساسی برابر پرسپولیس در پیش داریم. به لیگ قهرمانان می‌اندیشم و برنامه‌های ویژه‌ای برای آن دارم. این قهرمانی لذتبخش بود اما به دنبال رویای بزرگتری هستیم.

 

لادروپ در پایان با ستودن قدرت تیم‌های ایرانی و ژاپنی از انگیزه‌های تیمش برای قهرمانی در آسیا گفت: در لیگ قهرمانان تیم‌های بزرگی چون برخی از تیم‌های ایرانی و ژاپنی حضور دارند که سطحی بالا از فوتبال را همواره به نمایش می‌گذارند و باعث اعتبار این مسابقات هستند و این چیزی است که توجه خاص ما را به خود معطوف می‌کند. ما از الان دیگر باید این قهرمانی را فراموش کنیم و در اندیشه قهرمانی‌های بزرگ‌تر باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها