کد خبر: ۳۰۹۷۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نيوز، مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس حتي با وجود پيشنهاد اغواکننده تيم قطري حاضر به درآوردن پيراهن سرخ نيست.
شنيديم که باشگاه لخويا به مهدي طارمي يک پيشنهاد 600 هزار دلاري ارائه داده. وقتي از خود مهاجم پرسپوليس اين مساله را جويا شديم او در ابتدا انکار کرد اما با اصرار ما گفت: «من از اين موضوع اطلاعي نداشتم مدير برنامه هايم من را در جريان اين پيشنهاد قرار داد اما حاضر نيستم به تيم قطري بروم چون مي خواهم تا انتهاي فصل صبر کنم و بعد بهترين تصميم را بگيرم.»
از طارمي همچنين در خصوص پيشنهاد هلندي اش پرسيديم که وي باز هم دوست نداشت درباره آن صحبت کند اما پس از پافشاري ما گفت: «از اين پيشنهاد هم خبر نداشتم مدير برنامه هايم بيشتر از جزئيات آن مطلع است. چند روز پيش اين پيشنهاد ارائه شده اما به آن هم فکر نمي کنم.»
مهاجم پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که فصل بعد با اين شرايط در پرسپوليس خواهد بود يا نه؟ گفت: «من فصل بعد حتما در پرسپوليس خواهم ماند چون فکر مي کنم براي رسيدن به تيم هاي مطرح اروپايي بهتر است ابتدا در تيم ملي ايران جايگاهي براي خودم پيدا کنم. بنابراين فصل آينده همچنان پيراهن پرسپوليس را بر تن خواهم داشت تا به اهدافم برسم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها