کد خبر: ۳۰۹۵۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۲۵ فروردين ۱۳۹۴
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت:گزینه جدی برای خرید باشگاه پرسپولیس نشنیده ام.

به گزارش بانک ورزش، محمدحسین نژادفلاح در پایان جلسه هم اندیشی مدیران باشگاه های لیگ برتری اظهار داشت: در این جلسه موضوعات متفاوتی مطرح شد و  درباره بحث قراردادها، درباره مشکلاتی که باشگاه دارند صحبت کردیم. در مجموع جلسه خوبی داشتیم.

وی درباره وضعیت حسین عبدی تاکید کرد: برای ما جلسه با حسین عبدی نیاز نبوده است. البته او وقتی به جلسه با ما آمد که حضور نداشتیم. او با استعفای درخشان باید کارش را ادامه می داد. در واقع یکی از گزینه های ما برای دستیاری برانکو عبدی بوده است. او مقابل النصر هم کارش را انجام داد.

قائم مقام پرسپولیس درباره اینکه آیا با درخشان در سمت جدیدی کار می کند، بیان داشت: علاقمند هستیم با عناوین دیگری از تجربیات درخشان و دیگران در کادرفنی استفاده کنیم.

نژادفلاح درباره دستیاران برانکو عنوان کرد: آقایان مهدوی کیا، کریمی، هاشمیان و باقری 4 گزینه ای بودند که به برانکو پیشنهاد دادیم. روی کلیات صحبت کرده بودیم. کریمی و مهدوی کیا برای گذراندن دوره های مربیگری قرار است به خارج از کشور بروند. کریمی اگر بخواهد به عنوان دستیار دوم می توانیم در خدمتش باشیم. گزینه های دیگری را هم به برانکو پیشنهاد دادم که کریم باقری را توانستیم بیاوریم. در آن زمان عبدی را هم پیشنهاد دادم و گفتم می توانید او را حفظ کنید.

وی درباره خصوصی سازی پرسپولیس و اینکه آیا این باشگاه خریداری دارد، گفت: من گزینه جدی را نشنیدم. گل رخسار قبلا ابراز آمادگی می کردند اما جدیدا چیزی نشنیدم.

نژادفلاح درباره درآمد پرسپولیس از سازمان لیگ اظهار کرد: قبلا با مهدی تاج جلسه داشتیم و حدود 350 میلیون تومان کمک کردند. همیشه در ارتباط هستیم و این مساله به پرسپولیس کمک می کند.

وی در پایان درباره آزادی حمیدرضا سیاسی افزود: این مساله کاملا حقوقی است و مسوول جواب دادن به این پرسش فرد دیگری است. قوه قضاییه باید در این خصوص که او می‌تواند مدیرعامل پرسپولیس شود یا خیر، نظر بدهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها