کد خبر: ۳۰۹۲۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۲۴ فروردين ۱۳۹۴
تسنيم/ مهاجم سپاهان معتقد است که اين تيم توانايي قهرماني در ليگ دارد و اگر بدشانس باشند به اين عنوان دست خواهند يافت.
محمدرضا خلعتبري در مورد بالا رفتن شانس قهرماني سپاهان پس از برتري 2 بر يک برابر تراکتورسازي گفت: ما از همان اول هم اميدوار بوديم و بعد از شکست مقابل صبا هم نااميد نشديم. در چند بازي با اينکه خيلي خوب بازي کرديم، ولي نتيجه نگرفتيم. خدا را شکر که در اين بازي حساس سه امتياز را گرفتيم. من در اين بازي محروم و براي زيارت به مشهد رفته بودم و فقط نيمه اول را ديدم. به نظرم سپاهان در همين نيمه هم مي‌توانست به گل برسد.
او در مورد اينکه شانس قهرماني سپاهان چقدر است تاکيد کرد: به نظر من شانس همه مدعيان 50 درصد است. تيم‌هاي بالاي جدول با يکديگر بازي دارند و از طرفي کار ما هم سخت شده و نهايت تلاشمان را براي قهرماني انجام مي‌دهيم.
خلعتبري در مورد فشارهايي که روي حسين فرکي و بازيکنان سپاهان وجود داشت گفت: متأسفانه يکسري اتفاقات افتاد که باعث ناراحتي ما شد. فرکي مربي قابل احترامي است و واقعا در اين چند هفته بدشانسي آورد. عليه بازيکنان سپاهان و همچنين خود من شعار دادند. اين درحالي است که من تا حالا قهرماني در ليگ برتر ايران را تجربه نکرده‌ام و وقتي سپاهان نتيجه نمي‌گيرد خودم از همه بيشتر ناراحت هستم. اميدوارم در 5 هفته آينده بدشانسي نياوريم و اگر بدشانس نباشيم قهرمان خواهيم شد. اميدوارم هر تيمي که لياقت دارد قهرمان شود.
مهاجم سپاهان درمورد بازگشت محرم نويدکيا به ميادين فوتبال خاطرنشان کرد: خدا را شکر که محرم برگشت، هرچند او براي رسيدن به شرايط ايده‌آل نياز به زمان دارد. او يک وزنه تأثيرگذار است و به‌خوبي مي‌داند چه زماني بايد پاس بدهد. ما با حضور محرم مي‌توانيم بيشتر گل بزنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها