کد خبر: ۳۰۹۲۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۲۴ فروردين ۱۳۹۴
رئيس مرکز اسناد انقلاب اسلامي گفت: هاشمي از بغض محاکمه قانوني فرزندش اداي روشنفکري عليه دستگاه قضائي گرفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، رئيس مرکز اسناد انقلاب اسلامي گفت: هاشمي از بغض محاکمه قانوني فرزندش اداي روشنفکري عليه دستگاه قضائي گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسليمن روح‌الله حسينيان رئيس مرکز اسناد انقلاب اسلامي با انتقاد از اظهارات اخير هاشمي رفسنجاني مبني بر اينکه برخي دلواپسان امروز، امام را هم اذيت مي‌‌کردند، گفت: آقاي هاشمي بايد بدانند کساني امام را ناراحت کرده و مي‌کنند که به آرمان‌هاي ايشان توجهي ندارند.

وي با بيان اينکه، آرمان‌هاي امام خميني(ره) در جلد 21 صحيفه امام ثبت شده است، تصريح کرد: آرمان امام، مبارزه با نظام سلطه و آمريکا بود و هست؛ کساني که ادعاي حذف شعار مرگ بر آمريکا را دارند، همان‌هايي هستند که امام را آنروز و امروز اذيت مي‌کردند؛کساني که براي دفاع حقوق مردم و دفاع از مباني انقلاب اسلامي در صحنه حضور دارند مدافع حقيقي امام خميني(ره) بوده و هستند.
حسينيان با بيان اينکه، امام راحل در سال‌ آخر عمر شريفشان فرمودند که بايد پرچم اسلام در جهان به اهتزاز در بياييد، گفت: کساني که دم از تعامل با دنيا و آمريکا مي‌زنند چگونه مي‌تواند ادعاي پيروي از خط امام را داشته باشند؛ ممکن است برخي در زمان حيات امام به ايشان نزديک هم بوده باشند اما اين دليل نمي‌شود هر روز بخواهند از امام راحل، نقل قول کنند چرا که خود امام به مردم فرمودند، جز آنچه به نقل از ايشان ضبط و مستند شده، حجيت ندارد.

رئيس مرکز اسناد انقلاب اسلامي تصريح کرد: آقاي هاشمي براي نقل‌قول‌هاي خلاف واقع خود از حضرت امام به کساني استناد مي‌کنند که به هيچ عنوان در دسترس نبوده و دار فاني را وداع گفته‌اند؛ خيلي عجيب است شخصي که خودش 8 سال رئيس‌جمهور بوده اينگونه از امام نقل قول کند؛ اظهارات آقاي هاشمي به هيچ عنوان حجت نبوده و نيست چرا که نقل‌قول‌هاي ايشان با بيانات صريح و ثبت شده امام در تناقص آشکار است.

حسينيان گفت: از فردي که در روز عاشورا و به استناد پيش‌گويي يک فرد چيني غيرمعلوم النصب به سد لتيان مي‌رود و اسکي بازي مي‌کند، عجيب نيست که استنادش به افرادي باشد که در دنيا حضور ندارد و تعجب آنجاست که رجوع کنندگان به پيش‌گوي چيني به امام استناد کنند و محل رجوعشان امام باشد.

وي با اشاره به اظهارات هاشمي رفسنجاني درباره وضعيت زندان‌ها، گفت: کسي که 8 سال رئيس‌جمهور بوده و در دوران رياست‌جمهوري‌اش زيربناي امنيتي شدن فضا را ريخته و با رفتاري که داشته موجب فاصله‌ گرفتن برخي از انقلاب شده است؛ چگونه ادعاي سرکوب در زندان‌ها را دارد؟، حالا که فرزندتان قرار است به دست قانون سپرده شود، از وضعيت زندان‌ها سخن مي‌گويد خب چرا در دوران رياست‌جمهوري‌تان از اين حرف‌ها نمي‌زنيد و امروز اداي روشنفکري به خود گرفته‌ايد در حالي شما دوران فضاي بسته امنيتي را به وجود آورديد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها