کد خبر: ۳۰۹۱۳۰
زمان انتشار: ۰۸:۴۳     ۲۴ فروردين ۱۳۹۴
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان، عربستان را شکست‌ خورده در یمن از لحاظ نظامی و میدانی توصیف کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری شبکه المنار، «سید هاشم صفی الدین» در مراسم آغاز ساخت مجتمع امام حسین (ع) در شهر «صور» گفت: عربستان تاکنون در یمن از لحاظ نظامی، میدانی و عملیاتی شکست خورده است و دیگر هدفی برای بمباران پس از بیش از دو هفته عملیات هوایی ندارد.

وی ادامه داد: عربستان به خوبی می‌داند که اگر قتل و کشتار را یک ماه یا دو ماه نیز ادامه دهد، چیزی به دست نخواهد آورد، پس برای چه بیش از این به کشتار فقرا و مستضعفین یمنی دست می‌زند؟

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان افزود: اسرائیل پس از یک هفته جنگ علیه لبنان خود را در تنگنا دید و متوجه شد که نمی‌تواند هیچ دستاوردی داشته باشد و پس از آن‌ در مقابل مقاومت و ایستادگی مردم لبنان اظهار عجز کرد و اکنون نیز عربستان همان راه رژیم صهیونیستی را پیش می‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
نعمت الله آقاسي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۰ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۴
۰
۰
چه شكستي اين همه آدم مظلوم هر روز قتل عام ميشن به دست عربستان جاهليت اونوقت ما اينجا نشستيم ميگيم عربستان شكست ميخوره
پس اين خونها و اين زندگيها كه متاسفانه از شيعيان نابود ميشه شكست نيست؟
پاسخ
زنجانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۳ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۴
۰
۰
احسنت به سید حسن نصراله. عربستان چهره واقعی خودش را با حمله به یمن نشان داد که درریختن خون مظلومین عالم دست داشته وهمه شرارتهائیکه درافغانستان،بحرین،عراق،لبنان،پاکستان، آفریقا،مصر،غزه می شود همه باپولهای کثیف سرا ن عیاش وزنباره عربستان وکویت وقطراست !!وانشااله دراین اشتباهی درحمله به یمن کردند نابودی خود رقم خواهندزد!!!ومکرو ومکرالله والله خیر الماکرین.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۶ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۴
۰
۰
مرگ بر آل سعود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها