کد خبر: ۳۰۹۱۰۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۲۳ فروردين ۱۳۹۴
نیمار شب گذشته در دقیقه 73 دیدار مقابل سویا و در حالیکه بارسا با نتیجه 2-1 از میزبانش پیش بود، تعویض شد و به جای او ژاوی به میدان آمد.ده دقیقه بعد نیز سویا موفق به زدن گل تساوی شد.
به گزارش پایگاه 598، واکنش نیمار به این تعویض بسیار تند بود. این البته اولین بار نبود که نیمار در قبال تصمیمات انریکه از خود واکنش تندی نشان می داد. پیش از این او 6 بار دیگر نیز عصبانیت خود از تعویض را نشان داده بود.

ستاره برزیلی که فصل گذشته از سانتوس به بارسلونا پیوست، در فصل جاری و پیش از بازی با سویا، در 6 موقعیت به شدت از تعویض شدن خود اظهار نارضایتی کرده و این مساله را در هنگام خروج از زمین نشان داده بود.

اولین بار در تاریخ 21 سپتامبر مقابل والنسیا بود که در دقیقه 66 و در حالیکه به نظر می رسید از ناحیه مچ پا مصدوم شده، انریکه دستور تعویض او را صادر کرد. واکنش نیمار به این تعویض منفی بود. سپس بازی با مالاگا در لاروزالدا نیز بازهم شاهد واکنش تند نیمار به تعویضش بودیم.

در مقابل الچه در نوکمپ نیز این اتفاق تکرار شد.بارسا ان بازی را 5-0 پیروز شد و هواداران نیز به تعویض نیمار اعتراض کردند. در یکی از حساسترین بازی های بارسلونا در کوپا دل ری که در ویسنته کالدرون مقابل اتلتیکو برگزار شد نیز انریکه ترجیح داد نیمار را در نیمه دوم از زمین خارج شود. بازهم عصبانیت نیمار را به این تصمیم شاهد بودیم.

دو واکنش تند دیگر نیمار به تعویض نیز به بازی مقابل رایو وایکانو و رئال مادرید در نوکمپ بر می گردد. نیمار در این فصل 26 بازی برای بارسا انجام داده که در 22 تای آنها از ابتدا به میدان رفته است. او تنها در 13 بازی تا انتها در زمین حضور داشته است و در 9 بازی تعویض شده است. در مقابل، مسی در هر 29 دیداری که از ابتدا برای بارسا به میدان رفته، 90 دقیقه تمام در زمین حضور داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها