به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور افزایش رضایت
مندی مشتریان و اطلاع رسانی سریع و آسان به مشتریان سامانه ارسال پیامک
برای تسهیلات گیرندگان را راه اندازی نمود، بر این اساس مشتریانی که از
تسهیلاتی همچون: قرض الحسنه، اجاره به شرط تملیک، فروش اقساطی، جعاله و
مرابحه بهره مند شده و در سامانه ساپتا(سامانه ارسال پیامک تراکنش آنی) عضو
شده اند می توانند از طریق پیامک از وضعیت حساب تسهیلانی خود مطلع گردند.
براساس
این گزارش سامانه یادشده سه نوع پیامک را با مضمون های همچون: ابراز تشکر
از پرداخت اقساط تسهیلات، ارسال پیامک قبل از سررسید اقساط و اطلاع رسانی
به مشتریان در صورت عدم پرداخت اقساط به تلفن همراه مشتری ارسال می نماید.
گفتنی
است بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور با افتتاح ٥٤
مییلیون حساب بانکی، انجام روزانه ٢٣ میلیون تراکنش مالی، ارسال ١٠٠ میلیون
پیامک آنی به مشتریان در ماه، نصب و راه اندازی بیش از ٤٧٠ هزار دستگاه
کارت خوان نقش بسزایی در توسعه و رشد بانکداری الکترونیکی در کشور و کاهش
هزینه ها، ترافیک و آلودگی هوا داشته است.
شایان ذکر است اين بانک با
فراهم سازي بسترهاي الکترونيکي به منظور کاهش در هزينهها و صرفهجويي در
وقت مشتريان علاوه بر مراجعه حضوری به شعب امکان باز پرداخت اقساط تسهيلاتي
مشتريان از طريق تلفن بانک، اینترنت بانک، خودپرداز، همراه بانک را
عملياتي نموده است.