کد خبر: ۳۰۸۶۸۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۶     ۲۲ فروردين ۱۳۹۴
سه ديدار پاياني هفته بيست و پنجم ليگ برتر روز يکشنبه برگزار مي‌شود و دو ديدار حساس در تهران و اصفهان برگزار مي‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس/ سه ديدار پاياني هفته بيست و پنجم ليگ برتر روز يکشنبه برگزار مي‌شود و دو ديدار حساس در تهران و اصفهان برگزار مي‌شود.
سه ديدار پاياني هفته بيست و پنجم ليگ برتر روز يکشنبه برگزار مي‌شود. نتيجه دو مسابقه از اين سه ديدار براي تيم‌هاي بالاي جدول و حاضر در کورس قهرماني بسيار مهم است و ممکن است صدرجدول تغيير کند.
نگاهي به اين مسابقات مي‌اندازيم:
نفت تهران - فولاد خوزستان؛ نبرد آسيايي در تهران
دو تيم حاضر در ليگ قهرمانان آسيا بايد مقابل يکديگر صف آرايي کنند. نفت که صدرنشين ليگ برتر است هفته گذشته در آسيا يک برد روحيه بخش و خوب مقابل الشباب در عربستان بدست آورد اما فولاد خوزستان با 2 گل از الهلال عربستان شکست خورد. اسکوچيچ و فولاد براي کسب سهميه آسيايي و باقي ماندن در جمع مدعيان بايد سه امتياز از تيم منصوريان بگيرند کاري که بسيار سخت است.
امتياز گرفتن از تيم منصوريان کاري است که تيم‌هاي خارجي هم نمي‌توانند انجام بدهند، شاگردان منصوريان دوست ندارند صدرجدول ليگ را به راحتي از دست بدهند. آنها به خوبي مي‌دانند که مساوي هم ممکن است باعث از دست رفتن صدرنشيني شود بنابراين براي گرفتن سه امتياز به ميدان مي‌روند.
اين مسابقه مي‌تواند يکي از بازي‌هاي زيباي ليگ شود. نبرد فوتبالي تيم‌هاي اول و پنجم ليگ برتر نکات فني زيادي هم خواهد داشت. فولاد درصورت پيروزي هم فقط مي‌تواند دو پله صعود کند.
سپاهان- تراکتورسازي؛ قرمزپوشان تبريزي در روياي صدرنشيني
بازي تيم‌هاي دوم و چهارم جدول هم اوج حساسيت و هيجان در ليگ است. تراکتورسازي اگر بتواند در اصفهان سپاهان را شکست بدهد و نفت هم در تهران امتياز از دست بدهد قرمزپوشان تبريزي صدرنشين خواهند شد.
سپاهان هم که هفته گذشته در قم به صبا باخت تا از کورس قهرماني عقب بماند اکنون براي جبران مافات مي‌خواهد با تمام توان براي گرفتن سه امتياز بجنگد. تيم اوليويرا در يک امتيازي صدر جدول است و براي رسيدن به صدر تمام تلاشش را مي‌کند. تيم بازنده اين مسابقه شرايط دشواري در ادامه راه خواهد داشت زيرا هم از کورس عقب مي‌ماند و هم هوادارانش را ناراضي مي‌کند.هر دو تيم هواداران دو آتشه‌اي دارند که به هيچ عنوان طاقت ديدن باخت تيم‌شان را ندارند.
استقلال خوزستان- پرسپوليس؛ اولين تجربه دستياران برانکو
پرسپوليس چهارشنبه گذشته يک برد شيرين و تاريخي مقابل النصر عربستان به دست آورد تا همچنان در ليگ قهرمانان آسيا در گروهش صدرنشين بماند با اين حال اين تيم در ليگ برتر حال و روز خوشي ندارد و در رده نهم است. پرسپوليس اگر در اين بازي پيروز شود رتبه نهمي خود را تثبيت مي‌کند و اميدوار است که در هفته‌هاي پاياني ليگ به رده‌هاي بالاتر صعود کند. استقلال خوزستان هم که در رده دوازدهم جدول است براي فرار از منطقه خطر و سقوط نيازمند هر سه امتياز بازي است. تيم‌هاي عبدالله ويسي مقابل تيم‌هاي بزرگ همواره نمايش خوبي از خود ارايه مي‌کنند هرچند در نتيجه گيري پرنوسان است.
در اين مسابقه دستياران برانکو روي نيمکت مي‌نشينند و اولين تجربه خود را در ليگ برتر و در ميداني سخت به دست مي‌آورند.
شنبه 22 فروردين
17:30 سايپا- صباي قم
17:30 گسترش فولاد- ملوان
17:30پيکان-پديده
يکشنبه 23 فروردين
17:30نفت تهران-فولاد
17:30سپاهان-تراکتورسازي
19:00استقلال خوزستان-پرسپوليس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها