کد خبر: ۳۰۸۶۸۰
زمان انتشار: ۰۹:۱۲     ۲۲ فروردين ۱۳۹۴
مربي فوتبال گفت: علت محبوبيت کاذب کارلوس کي‌روش برنامه ۹۰ است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس/ مربي فوتبال گفت: علت محبوبيت کاذب کارلوس کي‌روش برنامه ۹۰ است.
ناصر فريادشيران در خصوص انتخاب سرمربي تيم ملي ايران و ماندن يا نماندن کارلوس کي‌روش گفت: کي‌روش فقط به دنبال پول است و عملکرد او مشخص است که به دنبال سرمربيگري نيست.
وي افزود: يکي از عوامل محبوبيت کاذب اين مربي پرتغالي برنامه 90 است. من به عادل فردوسي‌پور گفتم که شما در برنامه 90 کي‌روش را انتخاب کرديد و اگر شما رسانه‌ها نبوديد در حال حاضر کي‌روش در تيم موزامبيک سرمربيگري مي‌کرد.
وي در ادامه در خصوص نظر کانون مربيان ايران در مورد انتخاب کي‌روش خاطرنشان کرد: براي آقاي جلالي متاسف هستم که به عنوان يکي از اعضاي کانون سکوت کرده است و نظر خود را در خصوص مربيگري کي‌روش ارائه نمي‌دهد. من به عنوان يکي از اين اعضا با مربيگري دوباره اين مرد پرتغالي مخالفت خود را اعلام مي‌کنم.
فريادشيران در ادامه افزود: از فردوسي‌پور و رسانه‌ها خواهش مي‌کنم يک مسابقه پيامکي با حضور افراد مخالف و موافق و حتي بيطرف که جزو کارشناسان مطرح فوتبال ايران هستند، مسابقه‌اي برگزار کند تا در خصوص اين مربي مارکوپولو نظرشان را اعلام کنند و اينجا مشخص مي‌شود که کي‌روش حق دارد در ايران بماند يا خير.
وي در مورد اعتراض کي‌روش به عباس ترابيان، اعلام کرد: کي‌روش اصلا حق نداشت در اين جلسه که به عباس ترابيان صحبت‌هاي ناشايستي بر زبان بياورد و تمام القابي که به ايشان دادند شايسته خودش است.
اين کارشناس فوتبالي افزود: کي‌روش را يکي از کساني انتخاب کرد که در فوتبال ايران به ناشيگري معروف است. اين مربي با اين آمار و ارقامي که در طول اين چند سال با تيم ملي کسب کرده است، نشان از بي‌کفايتي وي دارد.
فريادشيران در پايان خاطرنشان کرد: اين مرد پرتغالي متاسفانه به هيچ يک از تعهدات خود عمل نکرده است و به نظر من هر چه زودتر بايد از تيم ملي خداحافظي کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها