کد خبر: ۳۰۸۶۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۲۶ آذر ۱۳۹۰
سرمربی تیم فوتسال صبا گفت: در کمیته انضباطی باشگاه حاضر نمی‌شوم، اما دنبال این بودم که مسئولان مرا اخراج کنند.
سید مهدی غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص دیدار روز گذشته برابر فیروزصفه عنوان کرد: داور این بازی در حد محلات بود. اعلام خطای پنجم و ششم به هیچ عنوان درست نبود و زمانی که ما یک بر یک بودیم این دو خطا اعلام شد و نتیجه را سه بر یک واگذار کردیم.
 
وی ادامه داد: بازیکنان ما تمرکز لازم را ندارند و با توجه به شرایط مالی و بی‌انگیزگی که برای بازیکنان فراهم شده نمی‌توان چیزی جز این انتظار داشت. بازیکنان معتقدند نه قهرمان می‌شویم و نه به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنیم، پس چرا بازی‌ها را ببریم و اگر ببریم چه اتفاقی می‌افتد؟

سرمربی تیم فوتسال صبا در خصوص احضارش به کمیته انضباطی این باشگاه خاطرنشان کرد: اصلاً این باشگاه را قبول ندارم. وقتی روز بازی با پرسپولیس پول ناهار نداریم آن وقت اسم این را می‌شود باشگاه گذاشت؟ به هیچ‌عنوان رمضان‌بیگی را قبول ندارم. تصمیمات باشگاه را جهان‌بین مدیرکل تربیت‌بدنی استان قم می‌گیرد و ما با او صحبت کردیم. رمضان‌بیگی اصلاً کاره‌ای نیست.

وی در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه اعلام کرده با او قطع همکاری خواهد کرد، گفت: من همیشه به دنبال چنین امری بودم، در تیم صبا من همه کاره هستم، سرمربی، تدارکاتچی، سرپرست و تمام مسئولیت‌ها بر عهده من است. این اصلاً منطقی نیست، چرا من باید کار بلیت سفر به اهواز را پیگیری کنم؟ هم‌اکنون تیم سقوط نخواهد کرد و با 27 امتیازی که کسب کردیم می‌توانیم در لیگ باقی بمانیم که هیچ مربی نمی‌توانست چنین کاری انجام دهد. 

غیاثی افزود: بازیکنان هم رمضان‌بیگی را قبول ندارند، اگر اعلام می‌کند او در انتخاب تیم فوتسال صبا نقشی نداشته دروغ گفته است. مگر خودش نبود زمانی که صالح قصد داشت به تیم بیاید و مبلغ 170 میلیون درخواست کرد و او موافقت نکرد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون تمرینات تیم تعطیل شده است. اگر مدیرعامل باشگاه می‌گوید 25 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده است، دلیل نمی‌شود که بازیکنان انگیزه داشته باشند زیرا این مبلغ ناچیز است. ما مثل فولاد ماهان و یا گیتی‌پسند نیستیم که 20 درصد قرارداد بازیکنان 20 میلیون شود، بهترین بازیکن ما 15 میلیون دریافت می‌کند، هر چند رمضان‌بیگی نیز با برخی بازیکنان قرارداد 40 میلیونی بست.

غیاثی درباره اینکه مدیرعامل باشگاه صبا عنوان کرده وی کارت تدارکاتچی دارد نه کار مربیگری، گفت: مطرح کردن چنین مسائلی اصلاً جالب نیست، اگر چنین است چرا باید 15 هفته اختیار تام تیم دست من باشد؟ من سال 79 تیم را به لیگ برتر آوردم و با بودجه‌ای 50 - 60 میلیونی تیم را اداره می‌کنیم که در مقابل سایر تیم‌ها هیچ رقمی به حساب نمی‌آید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها