کد خبر: ۳۰۸۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۲۶ آذر ۱۳۹۰
نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: اختلافات و هتک حرمت کاندیداها توسط یکدیگر در شأن انقلاب اسلامی نیست.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی صبح امروز در جمع رؤسای دانشگاه‌های پیام نور استان اصفهان اظهار داشت: در زمان برگزاری هر دوره از انتخابات، کشور ما بر اثر اختلافات و درگیری‌های کاندیداها و حامیان آنها شقه شقه می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه ما در بحث انتخابات از نظر فرهنگی فاصله داریم، افزود: اختلاف، درگیری، تفرقه و هتک حرمت در شأن جامعه اسلامی نیست و رفتارهای نادرست کاندیداها و حامیان آنها با اخلاق اسلامی سازگاری ندارد.
امام جمعه کاشان رعایت فقه، قانون و اخلاق انتخابات توسط کاندیداها را ضروری دانست و گفت: رعایت این نکات در سالم‌سازی انتخابات و نزدیک شدن به فرهنگ انتخاباتی نقش موثری دارد.
نمازی برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده دشمنان برای انتخابات را یادآور شد و اضافه کرد: آنها در این برنامه‌ها به دنبال مباحث جدال برانگیز و ایجاد تفرقه بین مردم هستند.
وی هدف اصلی دشمن در هنگام برگزاری انتخابات را ایجاد تفرقه و اختلاف در بین اقشار مختلف جامعه دانست و گفت: آنها چشم طمع به فرصت انتخابات دوختند تا بستری برای از بین بردن وحدت، همدلی و انسجام مردم ایران فراهم کنند.
به گفته وی غفلت و سرگرم شدن به مسائل غیر ضروری در زمان انتخابات تساهل و تسامحی است که عوارض آن جبران‌پذیر نیست.
نماینده ولی فقیه در کاشان هوشیاری و بیداری مردم و مسئولان نسبت به این فرصت‌طلبی دشمنان را خواستار شد و گفت: اسلام از آغاز تولدش تا ظهور حضرت مهدی (عج) در معرض تهدید و تهاجم بوده است.
نمازی تصریح کرد: این تهدید و تهاجمات عوارض و آثار فراوانی برای جامعه اسلامی به ویژه تشیع که نزدیک‌ترین فرقه‌ها به اهل بیت است، دارد.
وی از فضای تهدید و تهاجم دشمن در قالب توطئه‌های مختلف به عنوان میدان نبرد نام برد و افزود: همه ما باید خود را در این جبهه در مقابله با نیرنگ‌های آنها حاضر و آماده بدانیم.
نمازی ادامه داد: ما باید خود را در خط مقدم جبهه و در یک جنگ تمام عیار اعتقادی و فرهنگی بدانیم تا تدابیر لازم برای مقابله برای این جنگ و خنثی‌سازی توطئه‌های آنها را چاره‌اندیشی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه دشمنان هیچگاه ما را فراموش نکرده و نمی‌کنند اما بدانند که لشکر حق همیشه پیروز و توطئه‌گران فانی و مضمحل می‌شوند و هیچ اثری از آنها باقی نمی‌ماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها