کد خبر: ۳۰۸۴۸۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۲۰ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايسنا، با ادامه يافتن تجاوزات هوايي جنگنده‌هاي عربستاني عليه يمن در چهاردهمين روز خود سخنگوي انصارالله تاکيد کرد که آمريکا، عربستان و رژيم صهيونيستي از القاعده در يمن حمايت مي‌کنند.

به نقل از سايت شبکه خبري المنار، در حالي که حملات هوايي عربستان عليه يمن وارد چهاردهمين روز خود شده است همچنان غيرنظاميان اين کشور مورد هدف قرار مي‌گيرند.

به دنبال تجاوز هوايي ائتلاف هوايي به رهبري عربستان اماکن مسکوني صنعاء مورد بمباران جنگنده‌هاي متجاوز قرار مي‌گيرد.

محمد عبدالسلام، سخنگوي رسمي انصارالله عنوان داشت که مشکل موجود در عدن و ديگر مناطق در ابين و شبوه ربطي به مسائل مربوط به جنوب يمن و يا بحران سياسي ميان شمال و جنوب اين کشور و يا مسائل طائفه‌اي ندارد بلکه به دنبال حضور نيروهاي القاعده در عدن و لحج صورت گرفته که باعث کشته شدن سربازها و تخريب شدن خانه‌ها و مساجد مي‌شود.

وي در ادامه افزود: اين اقدامات القاعده با نظارت مستقيم عبدربه منصور هادي که به صورت علني با القاعده ائتلاف تشکيل داده و زندانيان اين تشکيلات تروريستي را آزاد کرده انجام مي‌شود.برخي مي‌گويند مشکل ما ميان جنوب و شمال يمن است اين مساله کاملا نادرست است. نيروهاي ارتش وکميته‌هاي مردمي تلاش مي‌کنند تا نيروهاي القاعده را در مناطق مختلف شهر عدن مورد هدف قرار دهند.

عبدالسلام تاکيد کرد: اقدامات القاعده عليه امنيت همگان است و ما بايد براي مبارزه با آنها وارد عمل شويم و ايراد سخنان در خصوص تلاش براي اشغال جنوب يمن کاملا نادرست است نه ارتش و نه نيروهاي مردمي تلاش ندارند تا جنوب يمن را مورد هدف قرار دهند و ساکنان اين منطقه بايد به حقوق مشروع خود برسند.

عبدالسلام تاکيد کرد: ما امروزه از نيرنگ و توطئه صورت گرفته عليه کشورمان از سوي آمريکا عربستان و صهيونيست‌ها که در کنار القاعده ايستاده‌اند پرده برداشتيم. آنها در ابتدا ادعا مي‌کردند يک ائتلاف آمريکايي عليه القاعده تشکيل دادند اما مشخص شده است که القاعده ساخته دست سازمان اطلاعات آمريکا و با حمايت مالي عربستان و برخي کشورهاي منطقه به شمار مي‌آيد که اصلا تمايلي براي مبارزه با آن ندارند چرا که القاعده بازوي آنها براي اشغال کشورها و هدف قرار دادن امنيت آنها به شمار مي‌آيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها