کد خبر: ۳۰۸۴۶۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۲۰ فروردين ۱۳۹۴
ايسنا/ يک سايت عربي در گزارشي از چهار دليل شکست النصر برابر پرسپوليس سخن به ميان آورد و تاکيد کرد که عملکرد ضعيف داور چيني در اين ديدار اصلي ترين دليل شکست نماينده عربستان بود.
پرسپوليس در نخستين بازي خود در دور برگشت مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه آزادي تهران از النصر عربستان پذيرايي کرد و در نهايت توانست با تک گلي که مهدي طارمي از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند سه امتياز حساس را به دست آورد تا با 9 امتياز در صدر جدول رده بندي قرار گيرد و شانس زيادي براي صعود به دور بعد داشته باشد.
سايت عربي الکره در گزارشي چهار دليل را باعث شکست نماينده عربستان در اين ديدار دانست که عبارتند از:
1-داوري بد
سعودي‌ها به قضاوت داور چيني در اين ديدار اعتراض داشتند و حتي خليل جلال، داور سرشناس اين کشور نيز که سابقه قضاوت در جام جهاني را دارد تاکيد کرد که پنالتي پرسپوليس اصلا درست نبود. سايت عربي الکره نيز قضاوت داور چيني در اين ديدار سوال برانگيز دانست و تاکيد کرد که پنالتي پرسپوليس اصلا درست نبود.
2- بدشانسي
النصر در اين ديدار فرصت هاي زيادي را روي دروازه پرسپوليس خلق کرد اما مهاجمان اين تيم قدر اين فرصت ها را ندانستند و توپ‌هاي يکي بعد از ديگر از دست رفت تا در نهايت اين پرسپوليس باشد که سه امتياز حساس اين ديدار را به دست آورد.
3- عملکرد ضعيف خط مياني النصر
بازيکنان خط مياني النصر بازي ضعيفي را در اين ديدار به نمايش گذاشت. شراحيلي که اميد نخست النصر براي درخشش در ميانه ميدان بود شب بسيار بدي را پشت سرگذاشت و بيشتر پاس هاي او درست به مقصد نمي‌رسيدند. او با عملکرد ضعيفي که در اين ديدار داشت باعث شد تا بازيکنان پرسپوليس بارها روي دروازه النصر موقعيت ايجاد کنند.
4- آسيب ديدگي و بازي خشن پرسپوليس
بازيکنان ميزبان در اين ديدار بازي خشن را در دستور کار خود قرار دادند تا جايکه احمد الفريدي تنها بعد از چند دقيقه حضور در ميدان با تک خشن بازيکن پرسپوليس آسيب ديد و از زمين بيرون رفت. بازيکنان النصر عملکرد خوبي در اين ديدار نداشتند و فرصت هاي زيادي را نيز از دست دادند. تعويض خالد الغامدي و در اوج نبودن آرماندو ويلا از ديگر دلايل شکست النصر در اين ديدار خارج خانه بودند.
در اين گروه پرسپوليس با 9 امتياز در صدر قرار دارد. لخويا با 7 امتياز در جايگاه دوم است و النصر نيز با 5 امتياز در رده سوم قرار دارد و بنياد کار نيز با يک امتياز در قعر جدول قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها