کد خبر: ۳۰۸۴۶۲
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۲۰ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاين/ اگرچه مارکار آقاجانيان مي گويد نمي گذارند کارلوس کروش بماند تا از فوتبال مان تيمي با قدرت واليبال ايران بسازد ، خداداد عزيزي و مايلي کهن مي گويند او هيچ آورده اي براي فوتبال مان نداشته و بايد برود.
مناظره اي ويژه در شبکه خبر براي ماندن يا رفتن کارلوس کروش برگزار شد . مناظره اي نيمه حضوري ميان علي جوادي سردبير روزنامه خبرورزشي به عنوان موافق کارلوس کروش و محمد مايلي کهن و خداد عزيزي به عنوان منتقد او . خداداد عزيزي و مايلي کهن به اين دليل که کارلوس کروش مربيان ايراني را لايق ميله چيدن در تمرين خوانده است ، به باد انتقاد گرفتند و گفتند او در اين چهار سال ده ها ميليارد تومان پول گرفته و چون آورده اي نداشته و نتيجه نگرفته است بايد برود. مايلي کهن دوباره تاکيد داشت تيم ملي چه در جام جهاني و چه در جام ملتهاي اسيا نتيجه نگرفته است و بايد از ايران برود. او از مواضع فدراسيون فوتبال دفاع مي کرد و اعتقاد داشت تيمي که به تيمي چون عراق باخته ، بايد مربي اش عوض شود. مايلي کهن صدا و سيما را مسبب اين سطح بالاي حمايت مردم از کروش مي دانست و اعتقاد داشت اين فضا را رسانه ها ساخته اند. رسانه ملي هم در راس اين فضاسازي رسانه اي بوده. او تاکيد داشت مگر قرار بوده برويم از آرژانتين چند گل بخوريم که شکست يک بر صفرمان برابر آرژانتين پيروزي محسوب شود. در حالي که علي جوادي از دستاوردهاي کارلوس کروش سخن مي گفت و زماني که مايلي کهن آمار مي داد که ايران ضعيف عمل کرده است ، او از بزرگترين دستاورد کروش يعني نظم تيمي سخن گفت. از اينکه چطور بازيکني مثل سوشا مکاني بعد از يک جنجال در دروازه تيمش قرار مي گيرد اما اين اتفاقات ديگر در تيم ملي نمي افتد.
در اين بين براي لحظاتي مايلي کهن مدام روي باخت تيم ملي برابر عراق تاکيد داشت و جوادي از او درباره بازي تيم ملي اميد در تهران و شکست برابر عربستان در ورزشگاه آزادي پرسيد. مايلي کهن با افتخار گفت:«ما از عربستان باختيم نه از عراق ، آن هم با تيمي که فقط يک ماه بود از تشکيلش مي گذشت. » مايلي کهن البته فراموش کرده که تيمش بيش از 100 روز زمان داشته و در 3 ماه بيش از 50 روز تمرينات مختلف داشته است و به اين بازي ها پا گذاشته است. او هيچ نگفت که تيم هاي ديگر اين گروه با چند ماه تمرين به اين بازي ها آمدند و البته نگفت که پيشتر هم خودش بارها به عربستان باخته بود. او درباره علاقه مردم به تيم ملي گفت:« اگر کارلوس کروش را دوست دارند چرا برايش 15 هزار نفر به ورزشگاه مي آيند؟»
آماري که اگرچه جوادي مقايسه اش کرد با تيم ملي اميد با عربستان ، اما مايلي توضيح نداد که اين 15 هزار نفر در کدام بازي ملي به ورزشگاه آزادي آمده اند. احتمالا او درباره بازي دوستانه ايران و کره جنوبي اين رقم را مي گفت که همان بازي هم جمعيتي بيش از اين را به استاديوم کشيده بود.
کارلوس کروش و تيمش در جام ملتهاي آسيا پر طرفدارترين تيم بازي ها بعد از تيم ميزبان بودند و در بازي هاي مقدماتي جام جهاني شان هم به طور متوسط تماشاگري بيش از 60 هزار نفر را به استاديوم مي کشاندند که يک رکورد در سال هاي اخير است.
غير از مايلي کهن ، خداداد عزيزي هم پرداخت اين همه پول به کروش که مي گفت وقتي مالياتش دو ميليارد است يعني سالي بيش از 30 ميليارد تومان مي گيرد را غير منطقي خواند و گفت 4 سال به او زمان داده شده اما هيچ اورده اين نداشته است. او مربيان ايراني را تحقير مي کند و مي گويد بايد ميله پرچم بچينند. خداداد مي گفت وقتي به کروش در 4 سال 30 ميليارد مي دهيم حق دايي و قلعه نويي و هم بايد خيلي بيشتر از ايني باشد که مي گيرند.
در پاسخ به اين حرف هاي خداداد ، مارکار آقاجانيان روي خط برنامه گفت:« خود کروش هم قيف مي چيند و هم ميله. اين را برويد از علي کريمي بپرسيد. مربي کارش همين هاست. کارلوس مي تواند براي فوتبال ايران کاري کند که ولاسکو در واليبال انجامش داد اما عده اي اين را نمي خواهند اين اتفاق بيفتد و او به کارش ادامه بدهد.»
علي جوادي هم با توجه به رفتارهايي که با کارلوس کروش در اين روزها شده ، گفت:«او مي رود و بهتر است که برود!»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها