کد خبر: ۳۰۸۳۸۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۴     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: 2 کودک یک خانواده در حادثه تلخ برخورد یک دستگاه موتورسیلکت با خودرو سواری، شب گذشته در این استان جان باختند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایرنا، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: 2 کودک یک خانواده در حادثه تلخ برخورد یک دستگاه موتورسیلکت با خودرو سواری، شب گذشته در این استان جان باختند.

 

محمدجواد باقری روز چهارشنبه افزود: این حادثه ساعت 21 و 10 دقیقه شب گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیلکت با خودرو سواری در محور 72 تن – شهر قائم، خروجی بلوار بهاالدینی رخ داد.

 

وی اضافه کرد: در این حادثه تلخ 2 کودک یک خانواده چهار نفره که از سرنشینان موتورسیکلت بودند در دم جان باختند و آقا و خانم مجروح با 2 دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

 

وی در ادامه گفت: ساعت 19 و 30 دقیقه روز 15 فروردین ماه جاری نیز در حادثه برخورد 2 دستگاه تراکتور که در اتوبان قم – کاشان رخ داد، یک مرد 50 ساله به علت شدت آسیب های وارده شده فوت کرد.

 

باقری به 2 حادثه واژگونی پراید در استان اشاره کرد و افزود: در حادثه نخست که ساعت هشت صبح روز شنبه 15 فروردین ماه جاری در جاده قم - راهجرد رخ داد، سه نفر مجروح و در حادثه دوم که ساعت 9 صبح همین روز در اتوبان قم – تهران به وقوع پیوست، چهار تن مجروح شدند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها