کد خبر: ۳۰۸۳۶۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
لیورپول در مقایسه با فصل گذشته، دوران ناموفقی را سپری می کند. این تیم پس از شکست 4-1 در زمین آرسنال، از بخت بسیار کمی برای صعود به لیگ قهرمانان برخوردار است.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، پس از حذف شدن این تیم از چمپیونزلیگ، لیگ اروپا و جام اتحادیه فوتبال انگلیس، حالا تنها امید هواداران لیورپول به قهرمانی این تیم در FA CUP دوخته شده است. جایی که لیورپول در مرحله یک چهارم پس از تساوی بدون گل در آنفیلد، امشب در ایوودپارک، باید بازی تکراری را مقابل بلکبرن برگزار کند.

برندان راجرز سرمربی لیورپول در آستانه این بازی به خبرنگاران گفت:"نمی خواهم بگویم که این بازی تعیین کننده سرنوشت ما در این فصل خواهد بود ولی هدف ما قهرمان شدن در FA CUP است. بدون شک اگر در این جام حذف شویم و نتوانیم در انتهای فصل، جزو 4 تیم بالای جدول لیگ قرار بگیریم، فصلی ناامید کننده را پشت سر گذاشته ایم.
قهرمانی در این جام یقینا پاداش خوبی برای بازیکنان جوان این فصلمان خواهد بود. با انبوهی از بازیکنان جوان و تازه واردی که در این فصل به جمع ما اضافه شدند، تا این اندازه می توان از لیورپول انتظار داشت. هدف من این است که تیمی داشته باشم که هر سال برای چالش های مختلف آماده باشد. این یک امر کلیدی از نظر من است.
حضور در جمع 4 تیم بالای جدول و قهرمانی در FA CUP به ما در این راه کمک خواهد کرد. به همین منظور باید در بازی امشب پیروز شده و صعود کنیم. در نهایت هم لیورپول باید قهرمان FA CUP شود."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها