کد خبر: ۳۰۸۳۳۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۳     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
مهدی رجب زاده کاپیتان ذوب آهن معتقد است که بازی کردن در استادیوم آزادی را بخاطر شرایط مساعد خوب زمین و تماشاگرش دوست دارد.
رجب زاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: بازی با استقلال برای ذوب آهن خیلی سخت است. چون در حال حاضر 3 تیم 41 امتیازی هستند، استقلال، سپاهان و فولاد. برای همین ما اگر بخواهیم به فکر کسب سهمیه آسیایی باشیم باید حتما 3 امتیاز این دیدار را به دست آوریم. چون اگر خدای نکرده این اتفاق نیفتد شرایط ذوب خیلی سخت می شود.

آنقدر با سرخابی بازی کردیم که دیگر استرسی نداریم

بازیکنان جوان تیم ذوب آهن در ابتدا فصل دور هم جمع شدند و آرام آرام زمان نیاز بود تا بازیکنان کنار هم یک تیم هماهنگ را تشکیل دهند. در این فصل در لیگ و جام حذفی بازیکنان ما آنقدر جلوی استقلال و پرسپولیس بازی کرده اند که دیگر ترس و استرسی برای بازی کردن مقابل این تیمها ندارند. تا به حال هم که خدا را شکر موفق بودند.

حتی من هم در آزادی انگیزه دارم

بازی کردن در زمین آزادی برای اکثر بازیکنان لیگ خودش انگیزه ویژه ای است. حتی خود من هم بازی کردن در آزادی را خیلی دوست دارم. چون زمین خوب آن و حضور تماشاگران باعث هیجان دادن به بازی می شود. آیبی ها برای قهرمانی نیازمند برد هستند ماهم برای اینکه بتوانیم سهمیه آسیا را بگیریم به هر سه امتیاز این بازی نیازمندیم. برای همین فکر می کنم این بازی برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. امیدوارم که با تمریناتی که بچه ها این هفته پشت سر گذاشته اند و صحبتهایی که کادر فنی انجام می دهند ذوب آهن با دست پر به اصفهان برگردد.

7 گل به استقلال زده ام

من تا به حال 7 گل به استقلال زده ام. بارها گفته ام که تلاش اول من این است که تیم موفق باشد. اما اگر هم موقعیتی برایم فراهم شود سعی می کنم که دروازه استقلال را باز کنم. اما واقعا دوست دارم که در درجه اول ذوب اهن نتیجه بگیرد.

ذوب 3،4 بازیکن دارد که معتقدند باید ملی پوش شوند. به عقیده من بازی با استقلال فرصت مناسبی است تا آنها هم خودشان را نشان دهند. درست است که شرایط کی روش در تیم ملی هنوز مشخص نیست. اما برای بازیکنانی که داعیه ملی پوش شدن را دارند دیدار با سرخابی بهترین زمان است که خودشان را نشان دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها