کد خبر: ۳۰۸۳۳۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۳     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
عباس ترابيان مديرکميته بازاريابي فدراسيون فوتبال در گفت‌وگويي کوتاه با خبرنگار ورزش سه، اتهام توهين به کارلوس کي‌روش سرمربي تيم‌ملي را رد کرد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، ترابیان اعلام کرد: من متوجه نشدم که کی‌روش در راهرو چه گفت و الان از شما شنیدم اما من وارد بازی این آقا نمی‌ شوم و هرگز هم به کی‌روش توهین نکرده ام. این ها جوسازی ایشان است. امروز در راه پله فدراسیون با کی روش روبرو شدم و حتی مترجم وی نیز به من سلام کرد اما پس از اینکه از هم دور شدیم به من توهین کرد.

وی افزود: از رفتار کی روش خیلی تعجب کردم. متاسفانه عده ای از خودی ها شیطنت می کنند و حرف هایی را به نقل از من برایش بیان می کنند.

ترابیان خاطرنشان کرد: در جلسه دیروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیز گفتم که رفتن کی روش از تیم ملی به ضرر کشور است اما نمی دانم چه حرف هایی از قول من برای کی روش نقل می شود.

رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می شود دیروز در جلسه هیات رئیسه فدراسیون نامه ای به نقل از کی روش قرائت کرده است، گفت: در این جلسه از من به عنوان کارشناس دعوت شده بود تا درباره قرارداد فدراسیون با کی روش اظهار نظر کنم. در این جلسه رئیس فدراسیون متن نامه هایی که بین خودش و کی روش رد و بدل شده بود را همراه داشت تا به عنوان سند در هیات رئیسه قرائت شود.

وی گفت: دیشب هم نامه ای از طرف کفاشیان برای کی روش ارسال کردیم که متن آن حاوی این موضوع بود که با توجه به زمان باقی مانده از قرارداد بهتر است سرمربی تیم ملی به کار خود ادامه دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها