کد خبر: ۳۰۸۳۳۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
هافبک پدیده مشهد در بازی مقابل سایپا به دلیل درگیری با مدافع تیم حریف از زمین اخراج شد، اعتقاد دارد که اخراجش درست نبوده است.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، رضا حقیقی در مورد کسب تساوی مقابل سایپا گفـت: بازی محکمی انجام دادیم و تعداد کم موقعیت هایمان را به دلیل بسته بازی کردن تیم حریف بود که آماده بود تک امتیاز را بگیرد و برود. در چنین بازی هایی کار آدم سخت می‌ شود. البته کیفیت زمین هم مساعد نبود و باید به توپ های هوایی رو می‌ آوردیم، وگرنه حقمان برد بود چون جریان بازی دستمان بود اما متاسفانه به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند.

او در همین باره ادامه داد: شرایطمان فرق کرده و نسبت به قبل بهتر شده اگر سایپا بازی می‌ کرد برنده می‌شدیم اما متاسفانه بسته بازی می‌ کرد، اما به مردم مشهد قول می‌ دهیم که پدیده در لیگ می‌ ماند.

هافبک پدیده در مورد اخراجش از میدان در دقایق پایانی بازی نظرش را اینگونه بیان کرد: همه کسانی که کنار زمین بودند شنیدن که مشکل پور حرف زشتی زد اما داور ندید و نشنید، من هم عصبی شدم و با او برخورد کردم ولی با نظر داور و کمک هایش اخراج شدم. انشاالله بازی بعدی همه چیز را جبران خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها