کد خبر: ۳۰۸۳۱۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال عنوان کرد با وجود اینکه هنوز از قهرمانی در لیگ نا امید نشده اما بیشتر تمرکز تیم برای گرفتن سهمیه آسیایی خواهد بود.
افشارزاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، پیرامون مذاکرات برای سرمربی فصل آینده استقلال گفت: به هیچ عنوان صحبتی در مورد انتخاب مربی برای فصل آینده در باشگاه نیست. چطور ممکن است وقتی هنوز وضع ما روشن نیست که قرار است بمانیم یا برویم. بخواهیم در مورد سرمربی تصمیم گیری کنیم! وقتی شرایط واگذاری مشخص شد بیشتر می توان در این مورد بحث کرد. اما آنچه که من می توانم بگویم این است که گزینه اول استقلال آقای قلعه نویی بوده و هست.

او ادامه داد: طبق اعلامی که به باشگاه شده است قرار است بحث واگذاری در 5 اردیبهشت پیگیری شود. تا امروز هم هیچ خریداری در این زمینه پیشنهادی را به باشگاه نداده است. قطعا تا اواخر فروردین جلساتی را در مورد این واگذاری برگذار خواهیم کرد.

افشارزاده که به نظر می رسد دیگر از شنیدن نام کرار هم حساس شده است، می گوید: تمام مشکل فوتبال ما شده آقای کرار و کی روش، 1000 فوتبالیست و ملی پوش داریم بازهم فقط در مورد این دو نفر سوال می شود. کرار یک سری مشکلات مالی داشت که بعد از صحبت کردن با آقای نظری جویباری مشکلش حل شد ، الان تمرین می کند و در بازی روز جمعه مقابل ذوب آهن هم به میدان می رود. به هر حال مشکلات مالی یکی از مسایل همه مردم تبدیل شده است. در حال حاضر هم من با 4،5 طلبکار پای میز مذاکره نشسته ام.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها