کد خبر: ۳۰۸۱۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
پیشکسوت پرسپولیس گفت: «امیدواریم شرایط بهتر شود اما دیگر این فصل برانکو هم نمی تواند کاری برای پرسپولیس کند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، فرشاد پیوس در رابطه با تغییرات در کادرفنی پرسپولیس اظهار داشت: «من خودم یکی از منتقدان درخشان بودم اما همیشه او را به عنوان دوست خودم می شناسم. به نظرم درخشان اصلا نباید به پرسپولیس می آمد که بخواهد اینطور جدا شود. او به نحوه ای به پرسپولیس آمد که اصلا جالب نبود و باعث شد که از همان ابتدا همه با او سر لج داشته باشند. علی دایی به نسبت در میان هواداران محبوب شده بود و درخشان چون به آن شکل جای او آمد، موفق نشد.»

 

وی ادامه داد: «فکر می کنم که درخشان در این چند ماه به دلایل مختلفی نتوانست کار خاصی در تیم انجام دهد. هم در نیم فصل بازیکنان خوبی جذب نکرد و هم اینکه تیمش خوب بازی نمی کرد. بازیکنانی در نیم فصل به پرسپولیس آمدند که اصلا معلوم نیست قبلا کجا بازی کردند، در حالی که پرسپولیس نیاز به چند بازیکن تراز اول داشت.»

 

پیشکسوت پرسپولیس همچنین تصریح کرد: «مشکل اصلی پرسپولیس در چند ماه اخیر نیز بی انضباطی بازیکنان بود که در تیم مرسوم شده بود چون با هیچ کس برخورد نمی شد. البته همانطور که گفتم درخشان چون با شکل بدی به تیم آمد، بازیکنان برای او تره هم خرد نمی کردند و هر کسی هر کاری دلش می خواست می کرد. او نتوانست با بازیکنان رفیق شود و همین به درخشان ضربه زد.»

 

وی با اشاره به تساوی پرسپولیس مقابل تیم 10 نفره راه آهن گفت: «در این دیدار من در ورزشگاه بودم. می دیدم که بازیکنان اصلا در زمین نمی دوند و هیچ انگیزه ای ندارند. اصلا برای گرفتن توپ هم تلاش نمی کردند و این خیلی برای من عجیب بود. در واقع این بازیکنان به خاطر اینکه سرمربی شان را دوست نداشتند، برایش بازی نمی کردند.»

 

پیوس درباره حضور برانکو روی نیمکت پرسپولیس اضافه کرد: «امیدواریم شرایط بهتر شود اما دیگر این فصل برانکو هم نمی تواند کاری برای پرسپولیس کند. برای اینکه تیم ترمیم شود، خیلی دیر شده اما در لیگ قهرمانان آسیا می توانند امیدوار باشند که به مرحله بعدی صعود کنند. برانکو از فوتبال ایران شناخت دارد و همین می تواند به او در پرسپولیس کمک کند.»

 

وی در پایان در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل النصر عنوان کرد: «این بازی بهترین فرصت است تا پرسپولیس بتواند با شکست النصر صعودش را به دور بعدی قطعی کند. بازیکنان باید بدون توجه به حواشی کارشان را انجام دهند و به این کاری نداشته باشند که چه کسی روی نیمکت است. امیدوارم هواداران هم حمایت کنند تا پرسپولیس پیروز شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها