کد خبر: ۳۰۸۱۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
سرمربی تیم فولاد خوزستان خطاب به هموطنش گفت: «از اینکه به زودی تو را در ایران خواهم دید واقعاً خوشحالم و بهترین آرزوها را برایت دارم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، بعد از عقد قراداد برانکو ایوانکوویچ در استانبول، هموطن او دراگان اسکوچیچ اولین نفر و نخستین مربی‌ای بود که به او عقد قرارداد جدید و حضورش در پرسپولیس را تبریک گفت.

 

اسکوچیچ دقیقاً 5 دقیقه بعد از عقد قرارداد برانکو با پرسپولیس در صحبت تلفنی به او گفت: «خیلی خوشحالم که به فوتبال ایران آمدی. باور کن زمانی که شنیدم قرار است به پرسپولیس بروی به عنوان یک هموطن خیلی از این موضوع خوشحال شدم. در حال حاضر برایت از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در تیم جدیدت موفق باشی.»

 

وی افزود: «من به عنوان یک مربی کروات از اینکه به زودی تو را در ایران خواهم دید واقعاً خوشحالم و بهترین آرزوها را برایت دارم.»

 

بعد از پایان صحبت‌های اسکوچیچ نوبت هموطن او برانکو بود که بگوید: «شنیدم امسال فصل بسیار سختی را در فولاد داشتی اما خوشحالم که بر بیشتر مشکلات فائق آمدی و بار دیگر فولاد را به عنوان یک تیم مدعی قهرمانی مطرح ساختی. واقعاً به تو بابت این همه تلاش تبریک می‌گویم و امیدوارم کماکان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بهترین نتایج را کسب کنی، کاری که می‌دانم می‌توانی از عهده آن برآیی.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها