کد خبر: ۳۰۸۰۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
فارس/ سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مذاکرات من و باشگاه پرسپوليس در 2-3 ماه اخير به صورت جدي دنبال شد.
برانکو ايوانکوويچ سرمربي کروات و جديد پرسپوليس پس از حضور در فرودگاه امام خميني (ره) تهران در جمع خبرنگاران در خصوص حضور در ايران گفت: نمي‌توانم به شما بگويم چقدر هيجان‌زده هستم که دوباره بعد از گذشت 9 سال دوباره توانستم به ايران برگردم. من دوباره به فوتبال ايران برگشتم و اين اولويت بزرگ به من داده شده تا رهبري تيم بزرگي مثل پرسپوليس به عهده من سپرده شود.
وي در پاسخ به اين سؤال که دقيقا از چه زماني مذاکرات پرسپوليس با وي براي حضور در پرسپوليس آغاز شده، تصريح کرد:‌ در واقع مي‌توانم بگويم مذاکرات اصلي ما به 2-3 ماه اخير برمي‌گردد. اما در يکي دو سال اخير هم تماس‌هايي با من برگزار شد اما من در امارات و عربستان مشغول به کار بودم و به همين دليل نتوانستم پيشنهاد پرسپوليسي‌ها را قبول کنم چون با اين تيم‌ها قرارداد داشتم. اما با نژادفلاح در استانبول خيلي زود به زبان مشترک رسيديم و قرارداد را به امضا رسانديم تا هر چه سريع‌تر به پرسپوليس ملحق شوم.
سرمربي جديد پرسپوليس در مورد اينکه آيا مي‌داند که پرسپوليس در چند سال اخير هميشه درگير حاشيه‌ها بود،‌ اظهار داشت: من دقيقا مي‌دانم پرسپوليس يعني چه. پرسپوليس يک ارتش 30 ميليوني هوادار است و 30 ميليون هوادار دارد اما من به خودم اعتقاد دارم و به پرسپوليس هم همين طور و بيش از همه به هواداران اعتقاد دارم که بعد از اين مدت بتوانيم يک شادي خوب به وجود بياوريم اما من به همراه نژادفلاح اينجا هستم تا بتوانيم اين موفقيت را کسب کنيم. من، نژادفلاح، هيأت مديره،‌ کادر فني و بازيکنان با هم هستيم و قرار است امروز من و خيل هواداران پرسپوليس يار دوازدهم پرسپوليس در بازي با النصر باشيم.
برانکو در پاسخ به اين سؤال که چه قولي به هواداران پرسپوليس مي‌دهد، افزود: کار زياد، احساسات زياد، انرژي زياد و ميل آتشين از طرف بازيکنان ما قول من به هواداران است.
سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که رقم قرارداد او با اين تيم چقدر است، افزود: واقع‌بينانه اين است که رقم قرارداد هميشه جزو اسرار کاري به حساب مي‌آيد و طبيعتا اين جزو اختيارات باشگاه است اما حالا که شما اين صحبت را پيش آورديد بدانيد که رقم قرارداد من به مراتب کمتر از جاهايي است که در آن شاغل بودم اما سال 1385 که ايران را ترک مي‌کردم گفتم که بالاخره يک روز دوباره بازخواهم گشت و الان هم خوشحالم که به ايران آمدم اما شما از من مي‌پرسيد که شرايط مالي‌ام چطور است!
سرمربي کروات تيم پرسپوليس در مورد اينکه چرا زماني که سرمربي الاتفاق عربستان بود، چرا براي ديدار با استقلال به ايران نيامد، تصريح کرد: يکسري سوءتفاهمات بود که در آن مدت آن را حل کرديم و به نفع هر دو طرف هم حل شد.
برانکو در خصوص ديدار امروز پرسپوليس و النصر در ليگ قهرمانان آسيا خاطرنشان کرد: با النصر آشنايي بسيار خوبي دارم و مي‌توانم ادعا کنم قوي‌ترين تيم عربستان در حال حاضر است و مي‌توان گفت که قهرمان هستند. اما پرسپوليس قطعا توان النصر را در همان بازي رفت احساس کرده است اما من معتقدم با يک ميلي متعصبانه و تؤام با اتحاد همه ضعف‌هاي فعلي پوشش داده خواهد شد.
وي در مورد اينکه آيا اطلاعاتي از تيم النصر به کادر فني پرسپوليس براي بازي امروز مي‌دهد يا نه،‌گفت:‌در حال حاضر مربيان پرسپوليس خيلي بيشتر از من نسبت به شرايط داخلي تيم آشنا هستند اما من امروز فقط يار دوازدهم پرسپوليس هستم و از فردا هر چه زودتر خودمان را به تيم ملحق مي‌کنيم.
وي درباره دستيارانش در اين تيم خاطرنشان کرد: تا جايي که به دستيارانم مربوط مي‌شود بايد بگويم آندريد پاناديچ که بازيکن دينامو زاگرب بوده و جام جهاني 1990 ايتاليا هم حضور داشته و سال‌ها هم همبازي مهدي مهدوي‌کيا در هامبورگ آلمان بوده و همچنين در ليگ ژاپن هم فعاليت داشته يکي از دستيارانم است و 3 سال است که ما با هم همکاريم. دستيار دوم من تيومي است که به جرأت مي‌توانم بگويم يکي از بهترين مربيان بدنسازي در کرواسي است و مثل خود من فارغ‌التحصيل رشته حرکت‌شناسي است و استاد بدنسازي هم هست و قطعا کمک زيادي به ما خواهد کرد و قرار است فردا هم برادر پاناديک که او هم مربي دروازه‌بانان است به ما ملحق شود. او در ليگ برتر کرواسي دروازه‌باني مي‌کرده و آخرين شغل او به الاتحاد عربستان برمي‌گردد که آنجا مربي دروازه‌بانان بود.
وي درباره اينکه قرار بود پيش از اين انور لوگوسيک به عنوان مربي دروازه‌بانان پرسپوليس فعاليت کند و اينکه چرا او به پرسپوليس نمي‌آيد، تصريح کرد: بنا بود او به پرسپوليس بيايد اما فدراسيون فوتبال بوسني و هرزه‌گووين او را رها نکرد چون او مربي درواره‌بانان در تيم ملي بوسني است و آنها درگير وضعيت حساسي هستند تا به جام ملت‌هاي اروپا راه يابند و از ما خواستند که 6 ماه ديگر او در تيم ملي بوسني باقي بماند تا برنامه کامل آماده سازي تيم بوسني انجام شود.
برانکو درباره احتمال حضور پيشکسوتاني چون کريم باقري و وحيد هاشميان در پرسپوليس افزود: من و نژادفلا پيش از اين در اين باره صحبت‌هاي لازم را کرده‌ايم و قرار است تصميمات نهايي را ظرف يکي دو روز آينده بگيريم.
وي درباره اينکه آيا نيمکت پرسپوليس با اين وضعيت شلوغ نخواهد شد، تصريح کرد: در فوتبال براي همه کار است چون کارهاي زيادي پيش رو داريم اما هر کسي مي‌تواند به ما کمک زيادي کند بخصوص اين دو نفري که شما پرسيديد. اين دو بازيکن سال‌ها در اروپا بازي کرده‌اند و تجربه زيادي در فوتبال اروپا دارند.
سرمربي کروات پرسپوليس در پاسخ به سؤال خبرنگاري مبني بر اينکه به او لقب پروفسور در فوتبال را دادند، اظهار داشت: اين لقب من نيست بلکه رده تحصيلي من است چرا که من واقعا پرفسور هستم و مدرک دکتراي خود را گرفته و يک درجه بالاتر به موازات آن تحصيل کردم. پروفسور بودن به اين دليل نيست که عينک مي‌زنم بلکه واقعا لقب من پروفسور است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها