کد خبر: ۳۰۸۰۸۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۲     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
تسنيم/ قائم مقام باشگاه پرسپوليس در خصوص مبلغ قرارداد سرمربي جديد اين تيم توضيحاتي ارائه داد.
محمدحسين نژاد فلاح که در فرودگاه امام خميني به استقبال برانکو ايوانکوويچ رفته بود، در خصوص علت تاخير نسبتاً طولاني وي براي خروج از فرودگاه اظهار داشت: ابتدا بايد به برانکو خوشامد بگويم. واقعيت اين است که نامه‌اي که مربوط به رواديد برانکو و دستيارانش بود به موقع ارسال نشده بود و به خاطر همين آنها با تاخير فرودگاه را ترک کردند.
وي در خصوص مبلغ قرارداد برانکو با پرسپوليس خاطر نشان کرد: اين مسئله جزو اسرار زندگي ايشان است اما من بعداً اگر شد از او اجازه مي‌گيرم و در مورد مبلغ قراردادش به صورت شفاف توضيح مي‌دهم.
قائم مقام باشگاه پرسپوليس ادامه داد: مبلغ قرارداد برانکو هم‌سطح برخي از مربيان داخلي خودمان است و اصلا گران نيست.
نژادفلاح در خصوص اينکه شنيده مي‌شود برانکو و دستيارانش با قراردادي 4 ميليارد توماني به پرسپوليس آمده‌اند تاکيد کرد: اصلا اين مسئله درست نيست و پولي که ما به برانکو و دستيارانش داديم نصف اين مبلغ هم نمي‌شود.
وي در خصوص دستياران سرمربي جديد پرسپوليس هم گفت: 3 دستيار خارجي و 2 دستيار ايراني، برانکو را همراهي خواهند کرد، البته با توجه به قانون فقط 4 دستيار او مي‌توانند روي نيمکت بنشينند و احتمالا در بازي‌ها مربي بدنساز روي سکو مي‌رود.
قائم مقام باشگاه پرسپوليس در ادامه افزود: ما از برانکو خواهش کرديم امروز به ايران بيايد و يار دوازدهم پرسپوليس در بازي با النصر باشد چون ديدار با النصر براي ما بسيار مهم است و اگر بتوانيم اين تيم را شکست بدهيم صعودمان به مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا قطعي مي‌شود. به خاطر همين بازي با النصر براي ما حکم فينال و البته يک ديدار ملي با عربستان را دارد به خاطر همين از تک تک مردم و اهالي فوتبال خواهش مي‌کنم امروز از پرسپوليس استقبال و حمايت کنند و البته حمايت تمام عيار از برانکو و تيم خودشان داشته باشند.
نژادفلاح ضمن بيان اين مسئله که پاداش پيروزي پرسپوليس برابر النصر متفاوت‌تر از گذشته خواهد بود، در خصوص اينکه آيا حضور کريم باقري روي نيمکت سرخپوشان قطعي شده است، گفت: در اين مورد هنوز هيچ چيز قطعي نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها