کد خبر: ۳۰۸۰۵۶
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
باشگاه خبرنگاران/ رئيس پليس بين الملل ناجا ضمن هشدار به هموطنان در مورد دريافت ايميل هايي که با مضمون برنده شدن در قرعه کشي کشورهايي اروپايي است، تاکيد کرد: افراد در صورت پيدا شدن گذرنامه هايشان که قبلا به سرقت رفته يا گمشده است به هيچ عنوان از آن استفاده نکنند.

سردار مسعود رضواني، رئيس پليس بين الملل ناجا اظهار کرد: برخي از افراد سودجو در خارج از کشور با ارسال پيام الکترونيکي براي برخي از افراد، اعلام مي کنند که در قرعه کشي يکي از کشورهاي اروپايي برنده شده اند و با ارائه شماره تماس و شماره پست الکترونيکي در وهله اول بدون درخواست هيچگونه مبلغي مشخصات هويتي و مدارک وي را به منظور انجام امور انتقال درخواست مي کنند.

وي افزود:در مرحله دوم ضمن درخواست مبلغ ناچيزي تحت عنوان هزينه اداري و با عنوان ها و بهانه هاي مختلفي فرد را ترغيب به واريز وجه به حساب اعلامي جهت ماليات انتقال اموال و ... مي کنند.

سردار رضواني از هموطنان خواست هوشياري و دقت لازم را داشته باشند و فريب وعده و وعيدهاي کاذب را نخورند.

رئيس پليس بين الملل ناجا تصريح کرد: دارندگان گذرنامه که قبلا گذرنامه خود را مسروقه يا گمشده اعلام کرده اند، در صورت يافتن از آن استفاده نکرده و در اولين فرصت آن را به اداره گذرنامه تحويل دهند.

سردار رضواني خاطر نشان کرد:مشخصات گذرنامه مسروقه و گمشده در سامانه بين المللي مربوط، درج و مسروقه قلمداد شده و در صورت استفاده در مبادي ورودي و خروجي کشورهاي خارجي متوقف و با فرد به عنوان دارنده گذرنامه مسروقه برخورد خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها