کد خبر: ۳۰۷۹۸۷
زمان انتشار: ۲۲:۵۹     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
فيروز کريمي که بابت از دست دادن دو امتياز حساس برابر پيکان ناراحت به نظر مي‌رسيد در ابتدا با سوژه قرار دادن حضور کنعاني در تيم ملي اميد حرف‌هايش در کنفرانس بعد از بازي آغاز کرد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، فیروز کریمی درباره تساوی تیمش برابر پیکان با گل دقیقه آخر مصطفی شجاعی گفت: باید هماهنگی‌مان را بیشتر کنیم. بعد از رفتن کنعانی به اردوی تیم ملی هماهنگی‌مان را از دست دادیم. بازی خوبی بود و قابل تعمق بود. هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند. در نهایت با یک اتقاق و سر خوردن و جابجایی دفاع توپ به پورغاز خورد و متاسفانه بد زمانی گل خوردیم و در دقیقه 91 امتیاز از کف دست‌مان رفت.

فیروز کریمی درباره فرصت های از دست رفته تیمش در این بازی گفت: فرزاد می‌توانست دقیقه 80 می‌توانست گل بزند اما توپ را به محسن داد و این فرصت را از دست داد. پژمان نوری هم در یک صحنه در آفساید نبود اما داور اشتباه کرد و یک توپ هم به تیرک زدیم. تمام بازیکنان وظایف خود را به خوبی اجرا کردیم و روی یک اتفاق گل خوردیم. خیلی حیف شد و می‌توانستیم به روند خوب‌مان بعد از یک تاخیر کوتاه انجام دهیم.

سرمربی ملوان که در این بازی بارها بابت تعویض با هواداران به مشکل خورده بود اینطور توضیح داد: تعویض شرط و شرایط دارد و الله بختکی نیست. باید در شرح وظایف و تاکتیک قرار بگیرد. باید دید تعویض ها می‌تواند اشتباهات را پوشش دهد باید صورت گیرد.

وی افزود: عدم انجام شرح وظایف تیمی یکی از دلایل تعویض است. یکی دیگر می‌تواند مصدومیت باشد و دلیل دیگر به دلیل خستگی بازیکن است. امکان دارد یک بازیکن دقیقه 90 بگوید به دلیل خستگی مرا تعویض کن و امکان دارد دقیقه 5 این اتفاق بیفتد. همه بازیکنان خوب بودند و تمام آنها به خوبی وظایف خود را انجام می‌دهند. من این را به تماشاگران تعمیم می‌دهم. به دنبال تعویض‌های سنتی نیستم. بازیکنی که دقیقه 5 نتواند وظایف خود را انجام دهد هر چه زمان جلوتر برود بدتر می‌شود. یک بار رضا آقامحمدی دقیقه 5 نتوانست کارها را انجام دهد و من به او زمان دادم و در نهایت رباط پاره کرد. بارها شده که تا دقیقه 70 هم تعویض نکردم.

فیروز کریمی ادامه داد: عقب نشینی ما تاکتیکی بود. این تاکتیک‌های تیم است و همه مسائل را نباید بگویم و خصوصی است. وقتی که فیلمبردار رفتند شاید این را گفتم. تاکتیک به من و کادرفنی مربوط است و به هیچ کس دیگری ربط ندارد.

در این زمان فیروز کریمی که به نظر می‌رسید از سوال خبرنگار شاکی شده بود اینگونه حرف‌هایش را ادامه داد: کادرفنی 5 نفر است و تمام زوایا را می‌بیند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها