کد خبر: ۳۰۷۹۸۰
زمان انتشار: ۲۲:۵۶     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
ساکت الهامی که با توجه به محرومیت صمد مرفاوی در نشست خبری حاضر شده بود تیمش را برتر از ملوان دانست.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، کمک مربی پیکان در ابتدا با تسلیت درگذشت سیروس قایقران گفت: سالگرد درگذشت سیروس قایقران را تسلیت می‌گویم و حیف است که در جمع ما نیست و همیشه اسطوره ما فوتبالی‌ها است.

ساکت الهامی در ادامه درباره شرایط این بازی و تساوی به ثبت رسیده گفت: فوتبالی که امروز ملوان بازی می‌کند با پشتوانه تماشاگران واقعا فوق العاده است. تماشاگران امروز برای ملوان سنگ تمام گذاشت. با تمام احترامی که برای ملوان و آقا فیروز قائلم امروز سرتر بازی کردیم.

وی ادامه داد: با تمام این تفاسیر فوتبال تحت فشار را به نمایش گذاشتیم. به فوتبال گیلان تبریک می‌گویم که با ملوان شرایط خوبی دارد و به بازیکنانم نیز تبریک می‌گویم که بازی خوبی امروز به نمایش گذاشتند.

الهامی با اعلام نارضایتی از داوری این بازی گفت: درباره گلی که خوردیم ما مهدی رحمتی را ندیدیم و این نشان می‌دهد که مالکیت توپ در اختیار ما بود. اگر پنالتی‌ای که روی امیرحسین فشنگچی صورت گرفت را داور اعلام می‌کرد شرایط کاملا متفاوت بود. تیم‌های بزرگی مثل تراکتور و سپاهان اینجا و در زمین ملوان باخته‌اند و خوشحالیم توانستیم با امتیاز انزلی را ترک کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها