کد خبر: ۳۰۷۹۵۹
زمان انتشار: ۲۲:۴۹     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
صدرنشینان گرو‌های «F» و«H» لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریفانشان متوقف شدند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایسنا، از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، دیدار‌های گروه‌های «F» و «H» روز سه‌شنبه برگزار شد.

از گروه «F»، بوریرام و گامبا اوزاکا ژاپن در تایلند به میدان رفتند که بوریرام از پس تیم ژاپنی بر نیامد و بازی با حساب دو بر یک به سود کاشیما خاتمه یافت. بوریرام با هفت و گامبا اوزاکا با چهار امتیاز در رتبه‌های اول و چهارم قرار گرفتند.

در دیگر دیدار این گروه، سئونگنام کره میزبان گوانگژو چین بود که در پایان دو تیم به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسیدند. با این تساوی سئونگنام هفت امتیازی شد و در رتبه دوم ایستاد. گوانگژو هم با این تساوی با چهار امتیاز در همان رتبه سوم ماند.

از گروه «H»، گوانگژو R&F چین صدرنشین این گروه، میهمان کاشیما آنتلرز ژاپن بود که در پایان کاشیما اولین برد خود را با نتیجه دو بر یک مقابل گوانگژو به دست آورد. اما این برد تغییری را در جدول به وجود نیاورد و گوانگژو و کاشیما آنتلرز در همان رتبه‌های اول و چهارم باقی ماندند.

بازی دوم این گروه تقابل وسترن سیدنی و اف‌سی‌ سئول در استرالیا بود که در آخر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. با این تساوی هر دو تیم با پنج امتیاز و اختلاف تفاضل گل در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها