کد خبر: ۳۰۷۹۰۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
هاشم بیک‌زاده که از سال پیش به دنبال دریافت مطالباتش بود، هنوز نتوانسته به بخش اعظمی از حقوقش برسد.
به گزارش پایگاه 598،هاشم به همین دلیل بارها به دفتر کار بهرام افشارزاده، مراجعه کرده اما دست خالی از آنجا بازگشته است. بیک‌زاده به دلیل همین بدقولی‌ها یکی، دو روز از حضور در تمرینات استقلال خودداری کرد و به شدت از اتفاقات رخ داده ناراحت بود. او حالا می‌خواهد به تمرینات بازگردد تا استقلال در بازی فوق حساسش مقابل ذوب‌آهن با مشکلات کمتری مواجه شود.

 

بیک‌زاده دلیل بازگشتش به تمرین را فقط هواداران می‌داند: «واقعیت این است که نمی‌خواستم دیگر با استقلال تمرین کنم تا مشکلات از بین برود اما وقتی می‌بینم هواداران نگران بازی با ذوب‌آهن هستند و تیم هم با کمبود‌هایی مواجه است نمی‌توانم روی ‌این تصمیم باقی بمانم. برای همین به تمرینات برگشتم تا در بازی با ذوب‌آهن که می‌دانم بازی دشواری است در ترکیب استقلال بازی کنم. امروز من را در تمرین استقلال خواهید دید اما این دلیل نمی‌شود که از ناراحتی‌ام کاسته شود.»

 

بیک‌زاده که از خلف وعده‌ها دل خوشی ندارد ادامه داد: «ماه‌ها است حقوق من عقب افتاده و نمی‌دانم چند ماه دیگر باید صبر کنم تا باشگاه پولی که باید پیش از عید به حسابم می‌ریخت را به من بدهد. اگر یادتان باشد من قبل از عید گفته بودم چکی به مبلغ 200 میلیون تومان کشیدم که هنوز پول نشده است. آن چک را برای خرید خانه به یک فروشنده داده‌ام اما چون حسابم خالی است هنوز پول نشده. بنده خدا آن فروشنده به خاطر استقلال صبرکرده تا مشکل از بین برود اما سوال من این است که او چقدر می‌تواند صبر کند و باشگاه استقلال چرا و به چه دلیل فکری به حال این وضعیت نمی‌کند؟!»


بیک‌زاده درباره اینکه چرا باشگاه استقلال با این مشکلات رو‌به‌رو است، گفت: «دلیلش هر چه باشد، این وضعیت به تیم لطمه می‌زند چون فقط من نیستم که با این مشکلات مواجه هستم و می‌دانم برخی دیگر از بازیکنان نیز مشکلات مالی دارند که می‌خواهند هرچه زودتر از بین برود. من که تحت فشارم و خیلی رک حرفم را زدم تا باشگاه کاری کند.»


بیک‌زاده درباره اینکه آیا بهرام افشارزاده به او گفته فعلا به تمرینات برگردد یا احیانا قولی داده شده این توضیحات را ارائه کرد: «هیچ صحبتی درباره بازگشتم به تمرینات با آقای افشارزاده نداشتم. بازگشتم به تمرینات یک تصمیم شخصی بود و دلایلش را هم گفتم. انتظار من این است که مسوولان باشگاه استقلال هرچه زودتر مشکل را حل کنند چون دارم لطمه می‌خورم.» 

 

از بیک‌زاده درباره بازی با ذوب‌آهن می‌پرسیم که این پاسخ را می‌شنویم: «هرگز بازی ساده‌ای نیست و من از هواداران استقلال می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و تیم را تشویق کنند. ذوب‌آهن یکی از تیم‌های خوب لیگ است. ما در بازی رفت به ذوب‌آهن باختیم اما باید اینجا جبران کنیم و اجازه ندهیم که اختلاف امتیاز ما با صدر جدول کمتر شود.»
 

 

ایران ورزشی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها