کد خبر: ۳۰۷۷۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
سرپرست پرسپولیس معتقد است که استعفای درخشان به دلیل آن بود که خودش می دانست برانکو قرار است به پرسپولیس بیاید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، محمود خوردبین در جمع خبرنگاران در مورد انتخاب برانکو به عنوان مربی پرسپولیس اظهار کرد:  از قبل حضور برانکو هماهنگ شده بود. دفعه پیش که صحبت رفتن درخشان شده بود به این خاطر بود که برانکو قرار بود بیاید. استعفای درخشان هم به نوعی به آمدن برانکو مربوط بود. البته به درخشان اولتیماتوم داده نشد اما خودش می‌دانست کار تمام شده است و به همین خاطر استعفا داد.

وی در این رابظه که آیا رفتن درخشان شوک مثبت به تیم وارد کرده است، ‌گفت: به قیافه بازیکنان نمی‌خورد که شوک مثبتی  وارد شده باشد. فکر نمی کنم این مساله تاثیر زیادی در این شرایط داشته باشد. اما ان شاءالله  بازی خوبی مقابل النصر انجام دهیم و با بازیکنان صحبت کرده‌ایم که باید النصر را ببریم.

وی در مورد وضعیت مربیان خارجی که در فوتبال ایران مثل هندوانه دربسته هستند،‌ گفت: برانکو امتحانش را در فوتبال ما پس داده است و انشاءالله  او موفق شود. امیدوارم اتفاقی بیفتد که هوادارن را خوشحال کند. در گذشته هم که وقتی از من نظرخواهی کردند که بین قطبی و برانکو کدام بهتر است، من  برانکو را تائید کردم و او را بهتر از قطبی دانستم.

خوردبین در باره اینکه آیا حسین عبدی دستیار برانکو می شود یا خیر، گفت:‌چیزی مشخص نیست. باید دید عبدی می‌خواهد به عنوان دستیار کار کند یا نه، اما شنیده‌ام برانکو دستیارانش را خودش می‌آورد.

سرپرست پرسپولیس در خاتمه درباره آینده کاری خود در پرسپولیس گفت: اگر بخواهند می‌مانم و اگر هم نخواهند می‌روم. مشکلی نیست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها