کد خبر: ۳۰۷۵۰۸
زمان انتشار: ۲۱:۱۳     ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
فرشاد پیوس، درباره حضور برانکو در تیم پرسپولیس میگوید او 3 ویژگی قابل قبول را برای حضور در پرسپولیس دارد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، پیوس میگوید که برانکو یک سرمربی بزرگ و شایسته است که ضمن شناخت از فوتبال نوین و بهره مندی از دانش روز، از فوتبال ایران وفضای حاکم بر آن شناخت خوبی دارد و از لحاظ روحی وروانی هم بازیکنان به علت اعتبار و احترامش صاحب روحیه و توان تازه می‌شوند. برانکو البته مربی خاصی است وتیمی که خودش ساخته را میتواند موفق کند

او در ایران موفق میشود
پیوس عملکرد برانکو در سالیان اخیر را مبنای اعتبار او نمیداند و میگوید اگر هم او در چند تجربه آخر مربیگریش در خارج از ایران ناکام بوده به دلائلی دیگر به جز ناتوانی او بوده و حتم میدانم او در ایران همواره موفق خواهد بود. قهرمانی در بوسان و رسیدن به جام جهانی نشان از توان او در ایران دارد. همیشه بهترین مربیان خارجی آنها هستند که در ایران سابقه کار داشته اند.

انتظار معجزه نداریم
پیوس ادامه میدهد؛ شرایط فوتبال ایران و پرسپولیس با سایر کشورها متفاوت است و برانکو میتواند با همان پرستیژ همیشگی در ایران موفق شود البته وضعیت برای برانکو در چند بازی پایانی لیگ امسال سخت است و هیچ کس انتظار معجزه ندارد، اما به هر حال حداقل انتظار ما این است که او بتواند تیم را از اوضاع به هم ریخته اش خارج کند.

حمید راحت شد
فرشاد پیوس از نوع کنار رفتن درخشان ناراضی است و میگوید، همیشه طرفدار او بوده و از عملکردش دفاع کرده ام، با این حال باید بگویم خوب شد او رفت، مربیگری پرسپولیس مثل بختک روی سینه او افتاده بود و همه تقصیرات بر گردنش افتاده شده بود، حمید مربی بزرگی بود و برای موفقیت این تیم از جانش مایه گذاشت اما همه پشت او مخفی شده بودند، مدیریت های تیم در 6 ماه گذشته، بازیکنان کم کار و شرایط حال حاضر فوتبال ایران همه و همه در ناکامی پرسپولیس دخیل بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها