کد خبر: ۳۰۷۴۸۶
زمان انتشار: ۲۱:۰۴     ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
دبير کميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: فکر ‌مي‌کردم شخصي که سنش بالا برود فراموشکار مي‌شود قلعه‌نويي که هنوز جوان است و براي او زود است که دچار فراموشي شود.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، حسین عبداللهی در خصوص صحبت‌های امیر قلعه‌نویی و گلایه‌های سرمربی آبی‌پوشان از عدم صدور رأی مرتضی پورعلی گنجی اظهار داشت: فکر ‌می‌کردم شخصی که سنش بالا برود فراموشکار می‌شود، امیر قلعه‌نویی مربی جوانی است و زود است که دچار فراموشی شود. ما سال گذشته پیش از حضور پورعلی‌گنجی در لیگ چین رأی او را صادر کردیم و بهتر است سرمربی استقلال پیش از صحبت کردنش جست‌وجویی انجام دهند و بعد اظهارنظر کنند.

وی ادامه داد: ما بدون دلیل هیچ رأی‌را صادر نمی‌کنیم، فکر می‌کنم سرمربی استقلال هم بیشتر از برخورد ما با کرار جاسم شاکی است و آن را اجحاف می‌داند، اما بهتر است نگاهی به گذشته داشته باشد و ببیند ما با استقلال برخورد داشته‌ایم یا خیر. توصیه می‌کنم آقایان مقداری با بینش بیشتر اظهارنظر کنند. البته ما این مسائل را به دل نمی‌گیریم، زیرا فضای کاری ما چنین مسائلی را ایجاب می‌کند.

دبیر کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات دیدار استقلال مقابل فولاد گفت: باور کنید هنوز گزارش این بازی به دست ما نرسیده است، گزارش سایر بازی‌ها به دست ما رسیده است و غیر از دیدار نفت مسجد سلیمان مقابل نفت تهران، سایر بازی‌ها خوشبختانه مشکلی نداشت. برای رسیدگی به پرونده این بازی هم وقت لازم را درنظر گرفته‌ایم. به خاطر اتفاقاتی که در دیدار نفت مسجد سلیمان مقابل پرسپولیس رقم خورد، ما دستور موقت صادر کردیم تا از حضور تماشاگران این تیم در دیدارهای خانگی جلوگیری شود. پس از این موضوع انتظار داشتیم که هواداران مسجد سلیمان در رفتارهایشان تجدیدنظر کنند، اما متأسفانه در دیداری که آنها میهمان بودند تخلفاتی انجام دادند از جمله فحاشی و پرتاب اشیایی که موجب شکستن سر نماینده سازمان لیگ شد.

وی افزود: هنوز دستور موقتی که ما در خصوص این تیم صادر کرده‌ایم به قوت خود باقی است و قرار است تا اواخر فروردین‌ماه مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان به کمیته انضباطی بیاید تا به دنبال راهکاری برای برخورد با این تخلف باشیم و ببینیم باید چه تمهیداتی را درنظر گرفت تا دیگر شاهد اینگونه برخوردها در ورزشگاه نباشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها