کد خبر: ۳۰۷۴۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
پیشکسوت پرسپولیس گفت: «4 سال است که می گوییم فصل آینده وضعیت پرسپولیس درست می شود اما باز هم این داستان ادامه دارد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، رضا شاهرودی در رابطه با استعفای درخشان از سرمربیگری پرسپولیس اظهار داشت: «مشخص بود که دیر یا زود این اتفاق رخ می دهد و چه بهتر که درخشان خودش این کار را کرد. فکر می کنم او با این تصمیم آبروداری کرد و قبل از اینکه اخراجش کنند، خودش رفت تا به سرنوشت علی دایی دچار نشود. به هر حال چه خوب و چه بد او کار خودش را در این چند ماهه کرد و دیگر نمی تواند بگوید که به او فرصت داده نشده است.»

 

وی درباره اینکه این تصمیم به سود پرسپولیس خواهد بود یا خیر، افزود: «به نظرم باید درخشان را تا پایان فصل حفظ می کردند چون این فصل دیگر برای پرسپولیس تمام شده است. باید این فصل را به فراموشی بسپاریم چون هر کسی بیاید،‌ نمی تواند هیچ کاری انجام دهد و در واقع کاری از دستش بر نمی آید. اگر قرار به تغییرات بود باید این را به فصل بعد انتقال می دادند. البته سرمربی مورد نظر را باید الان تعیین می کردند تا تیم را برای فصل آینده می بست تا دیگر این اتفاقات که در این چند ساله شاهدش بودیم را مشاهده نکنیم.»

 

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص مطرح شدن نام برانکو به عنوان جدی ترین گزینه برای نیمکت پرسپولیس عنوان کرد:‌ «من قبلا هم گفته ام که هیچ کس در این شرایط نمی تواند به پرسپولیس کمک کند زیرا خیلی از مشکلات این تیم به سرمربی و کادرفنی مربوط نمی شود. برانکو که هیچ فرگوسن هم نمی تواند پرسپولیس را از این گردابی که در آن افتاده نجات دهد. باید با او برای فصل آینده قرارداد امضا کنند چون هزینه کردن برای مربی خارجی در این فصل فایده ای ندارد.»

 

وی درباره وضعیت پرسپولیس برای دیدار مقابل النصر گفت: «امیدوارم پرسپولیس در آسیا حداقل بتواند از جایگاهی که دارد،‌ دفاع کند. در لیگ که دیگر هیچ امیدی نیست و فقط باید به سقوط نکردن فکر کنیم اما آسیا هر کسی روی نیمکت باشد،‌ برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم. بازی با النصر هم قطعا سخت است و در دور رفت 3 بر صفر این تیم پرسپولیس را شکست داده است. مسئولان باید شرایط را طوری فراهم کنند که بازیکنان برای این بازی تمرکز داشته باشند.»

 

شاهروی همچنین اضافه کرد: «4 سال است که می گوییم فصل آینده وضعیت پرسپولیس درست می شود اما باز هم این داستان ادامه دارد. امیدوارم مسئولان هر کاری می خواهند انجام دهند تا پایان فصل بکنند تا برای فصل بعد دیگر دغدغه مالی و مدیریتی در پرسپولیس نباشد.»

 

وی در پایان در خصوص شایعه دستیاری هاشمیان،‌ مهدوی کیا یا کریمی در کنار برانکو گفت: «این دوستان هم بیایند،‌ برای این فصل کاری نمی توانند انجام دهند. البته استفاده از پیشکسوتان روی نیمکت پرسپولیس لازم است اما به نظرم این بچه ها هم الان به پرسپولیس نروند، بهتر است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها